Construcția acestor facilități temporare de producție amplasate în cantonul Fribourg va începe la finele acestui an, a confirmat Rolex într-un email trimis Bloomberg. Aceste facilități temporare de producție vin după ce Rolex a decis să cheltuie un miliard de franci elvețieni (1,1 miliarde de dolari) pentru a construi o nouă uzină importantă la Bulle, tot în cantonul Fribourg, care ar urma să demareze operațiunile în 2029, arată Agerpres.
Potrivit Bloomberg, Rolex a precizat că lucrările la o facilitatea temporară de producție, cu o suprafață de aproximativ 9.000 de metri pătrați, ce va fi amplasată la Romont, Elveția, vor începe în a doua jumătate a acestui an, iar debutul producției este programat pentru 2025.
O altă facilitate temporară de producție va fi construită la un parc industrial din Villaz-Saint-Pierre, Elveția, care va intra în funcțiune în 2024. „Noua uzină de la Bulle, la fel ca și aceste trei facilități temporare, vor permite Rolex să își extindă capacitatea de producție, să susțină creștere și să facă față cereri din ce în ce mai mari”, a informat compania într-un comunicat de presă.
Rolex produce aproximativ un milion de noi ceasuri pe an și generează vânzări estimate la 8,7 miliarde de dolari.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.