În ultimii ani, MSC Group a făcut eforturi pentru a-și dezvolta experiențele de cumpărături de lux la bordul fiecărui brand. În acel timp, compania – tot elvețiană – a crescut aceste oferte de vânzare cu amănuntul pentru a include două duzini de mărci de lux pe navele sale, dintre care majoritatea sunt producători de ceasuri de ultimă generație. Chiar anul trecut, MSC și-a anunțat parteneriatul cu Richemont pentru a aduce destinația sa inovatoare cu mai multe mărci, TimeVallée, în SUA, pentru prima dată pe MSC Seascape, care pleacă din Miami.
Explora I face parte din linia de croazieră Explora Journeys a MSC, iar călătoria sa inaugurală va începe pe 17 iulie din Southampton în Regatul Unit spre Copenhaga, Danemarca. Cu acest subset, MSC speră să redefinească categoria croazierelor de lux, oferind o experiență fără precedent pentru o nouă generație de călători exigenți, care include destinații în porturi mai puțin călătorite, experiențe locale mai autentice și un ritm mai lent de călătorie.
Printre cele 461 de apartamente pentru oaspeți, toate cu terase private; nouă restaurante tip boutique; un spa intim interior-exterior; patru bazine; și 64 de cabane private, Explora I va oferi, de asemenea, un nou calibru de cumpărături de lux la bord, începând cu adăugarea unui butic oficial Rolex. Noul „magazin mono-brand Rolex at sea” le va oferi călătorilor oportunitatea de a cumpăra o gamă largă de modele și stiluri alături de experți în ceasuri cunoscuți și experimentați, formați de Rolex.
„Suntem încântați să colaborăm cu Rolex, un brand de lux elvețian cu sediul în Geneva, care împărtășește foarte mult valorile noastre și viziunea noastră durabilă pe termen lung”, a declarat Michael Ungerer, CEO Explora Journeys. „Ne permite să oferim călătorilor noștri cu discernământ oportunitatea de a cumpăra ceasuri Rolex în timp ce navighează la bordul Explora I. Credem că această nouă locație de vânzare cu amănuntul va fi o destinație obligatorie pentru oricine dorește să adauge o notă de lux experienței lor de călătorie.”
Primul butic Rolex pe mare din lume se va deschide pe 17 iulie pentru călătoria inaugurală a Explora I din Marea Britanie către destinații precum Bruges, Belgia; Brønnøysund, Norvegia; și Skagen, Danemarca pe parcursul a 16 zile.
Desigur, urcarea pe o navă de croazieră ar putea părea o cale lungă până la cumpărarea următorului tău ceas, dar cu doar câteva sute de cabine la bord, Explora I s-ar putea să nu aibă atâta concurență ca dealer-ul tău autorizat local.
Ariana Grande este noul ambasador al brandușui Swarovski – dezvăluind o colaborare lansată cu campania emblematică Holidays 2024.
Andrei Șelaru, cunoscut drept Selly, locuiește cu chirie într-un apartament aflat în zona Băneasa, împreună cu iubita lui, Smaranda.
Există puține scenarii de vis pentru un sportiv de yachting decât o încercare pe mare a unei ambarcațiuni sportive italiene pe Lago Maggiore. Lacul păstrează un aer de cool discret.
Milionarul american Bradford Aaron Hill adoră România. Soțul Iasminei se dă în vânt după mâncarea românească, potrivit Click!. A învățat să o și gătească.
Hypercar-ul electric Lotus Evija X de 2011 CP a ieşit în decor la Goodwood din cauza unei probleme de software.
Pe lângă cariera în muzică, Sore deține propriul brand de haine de aproape 10 ani.
Ultima postare a Monicăi Gabor a stârnit o mulțime de reacții în rândul internauților. Toți internauții s-au grăbit să o felicite.
Lora și-a luat fanii prin surprindere, după ce a anunțat că a fost infectată cu virusul SARS-COV-2. Vedeta nu se aștepta să se mai poată îmbolnăvi de COVID.
Nadia Comăneci a prezentat un articol vestimentar, realizat de brandul de textile Zara, printr-un filmuleț postat pe pagina personală de Instagram. Cei mai înfocați fani ai fostei sportive pot achiziționa tricoul.
Andreea Sasu și Philipp Plein trec prin momente extraordinare! Românca a născut cel de-al patrulea copil al creatorului de modă, un băiețel perfect sănătos!
După o lungă absență, Bella Hadid își reia cariera de model apărând pentru prima dată într-o campanie Saint Laurent.
Delia nu este doar una dintre cele mai cunoscute și avute artiste din România, dar are și norocul de a-l avea alături pe soțul său, Răzvan Munteanu, care îi asigură o viață lipsită de orice stres financiar.
Așteptarea s-a terminat în sfârșit! Bugatti și-a dezvăluit cel mai nou hypercar, inaugurând o nouă eră pentru constructorul francez. Renunțând la tradiția sa recentă de a numi hypercarurile după șoferi remarcabili, Bugatti a ales un nume foarte neconvențional pentru înlocuitorul lui Chiron.
Un nou raport privind costul vieții pentru 2024, realizat de firma de consultanță Mercer, a realizat un clasament al celor mai costisitoare orașe din întreaga lume pentru expați.
Marca japoneză a făcut echipă cu producătorul de electrocasnice Monogram pentru un concept plin de gadgeturi bazat pe 4×4 de lux actualizat. SUV-ul boxy include tot felul de caracteristici culinare neașteptate, dintre care cel mai impresionant este un cuptor pentru pizza de dimensiuni mari.
Compania Azulink Mobility din Mexic a lansat primul prototip de automobil electric fara usi. Vehiculul are un cadru deschis, creat din fibra de sticla curbata, fiind inspirat de formele organice din natura si de arhitectura futurista.
Louis Vuitton întruchipează pofta de călătorie și o sete nestinsă de călătorie, Hermès prețuiește moștenirea, Chanel emană feminitate, iar Bottega Veneta celebrează măiestria și spiritul comunitar.
Megadeth revine în România. Pe 10 iunie, la Romexpo