În ultimii ani, MSC Group a făcut eforturi pentru a-și dezvolta experiențele de cumpărături de lux la bordul fiecărui brand. În acel timp, compania – tot elvețiană – a crescut aceste oferte de vânzare cu amănuntul pentru a include două duzini de mărci de lux pe navele sale, dintre care majoritatea sunt producători de ceasuri de ultimă generație. Chiar anul trecut, MSC și-a anunțat parteneriatul cu Richemont pentru a aduce destinația sa inovatoare cu mai multe mărci, TimeVallée, în SUA, pentru prima dată pe MSC Seascape, care pleacă din Miami.
Explora I face parte din linia de croazieră Explora Journeys a MSC, iar călătoria sa inaugurală va începe pe 17 iulie din Southampton în Regatul Unit spre Copenhaga, Danemarca. Cu acest subset, MSC speră să redefinească categoria croazierelor de lux, oferind o experiență fără precedent pentru o nouă generație de călători exigenți, care include destinații în porturi mai puțin călătorite, experiențe locale mai autentice și un ritm mai lent de călătorie.
Printre cele 461 de apartamente pentru oaspeți, toate cu terase private; nouă restaurante tip boutique; un spa intim interior-exterior; patru bazine; și 64 de cabane private, Explora I va oferi, de asemenea, un nou calibru de cumpărături de lux la bord, începând cu adăugarea unui butic oficial Rolex. Noul „magazin mono-brand Rolex at sea” le va oferi călătorilor oportunitatea de a cumpăra o gamă largă de modele și stiluri alături de experți în ceasuri cunoscuți și experimentați, formați de Rolex.
„Suntem încântați să colaborăm cu Rolex, un brand de lux elvețian cu sediul în Geneva, care împărtășește foarte mult valorile noastre și viziunea noastră durabilă pe termen lung”, a declarat Michael Ungerer, CEO Explora Journeys. „Ne permite să oferim călătorilor noștri cu discernământ oportunitatea de a cumpăra ceasuri Rolex în timp ce navighează la bordul Explora I. Credem că această nouă locație de vânzare cu amănuntul va fi o destinație obligatorie pentru oricine dorește să adauge o notă de lux experienței lor de călătorie.”
Primul butic Rolex pe mare din lume se va deschide pe 17 iulie pentru călătoria inaugurală a Explora I din Marea Britanie către destinații precum Bruges, Belgia; Brønnøysund, Norvegia; și Skagen, Danemarca pe parcursul a 16 zile.
Desigur, urcarea pe o navă de croazieră ar putea părea o cale lungă până la cumpărarea următorului tău ceas, dar cu doar câteva sute de cabine la bord, Explora I s-ar putea să nu aibă atâta concurență ca dealer-ul tău autorizat local.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.