În ultimii ani, MSC Group a făcut eforturi pentru a-și dezvolta experiențele de cumpărături de lux la bordul fiecărui brand. În acel timp, compania – tot elvețiană – a crescut aceste oferte de vânzare cu amănuntul pentru a include două duzini de mărci de lux pe navele sale, dintre care majoritatea sunt producători de ceasuri de ultimă generație. Chiar anul trecut, MSC și-a anunțat parteneriatul cu Richemont pentru a aduce destinația sa inovatoare cu mai multe mărci, TimeVallée, în SUA, pentru prima dată pe MSC Seascape, care pleacă din Miami.
Explora I face parte din linia de croazieră Explora Journeys a MSC, iar călătoria sa inaugurală va începe pe 17 iulie din Southampton în Regatul Unit spre Copenhaga, Danemarca. Cu acest subset, MSC speră să redefinească categoria croazierelor de lux, oferind o experiență fără precedent pentru o nouă generație de călători exigenți, care include destinații în porturi mai puțin călătorite, experiențe locale mai autentice și un ritm mai lent de călătorie.
Printre cele 461 de apartamente pentru oaspeți, toate cu terase private; nouă restaurante tip boutique; un spa intim interior-exterior; patru bazine; și 64 de cabane private, Explora I va oferi, de asemenea, un nou calibru de cumpărături de lux la bord, începând cu adăugarea unui butic oficial Rolex. Noul „magazin mono-brand Rolex at sea” le va oferi călătorilor oportunitatea de a cumpăra o gamă largă de modele și stiluri alături de experți în ceasuri cunoscuți și experimentați, formați de Rolex.
„Suntem încântați să colaborăm cu Rolex, un brand de lux elvețian cu sediul în Geneva, care împărtășește foarte mult valorile noastre și viziunea noastră durabilă pe termen lung”, a declarat Michael Ungerer, CEO Explora Journeys. „Ne permite să oferim călătorilor noștri cu discernământ oportunitatea de a cumpăra ceasuri Rolex în timp ce navighează la bordul Explora I. Credem că această nouă locație de vânzare cu amănuntul va fi o destinație obligatorie pentru oricine dorește să adauge o notă de lux experienței lor de călătorie.”
Primul butic Rolex pe mare din lume se va deschide pe 17 iulie pentru călătoria inaugurală a Explora I din Marea Britanie către destinații precum Bruges, Belgia; Brønnøysund, Norvegia; și Skagen, Danemarca pe parcursul a 16 zile.
Desigur, urcarea pe o navă de croazieră ar putea părea o cale lungă până la cumpărarea următorului tău ceas, dar cu doar câteva sute de cabine la bord, Explora I s-ar putea să nu aibă atâta concurență ca dealer-ul tău autorizat local.
Cher este acuzată de angajarea a patru bărbați pentru a răpi fiul său, Elijah Blue Allman, dintr-un hotel din New York.
Rolls-Royce-urile pot fi construite în Marea Britanie, dar inspirația pentru cel puțin un exemplu vine din Italia.
Trojena a prințului moștenitor MBS, stațiunea de schi futuristă din deșert, se conturează într-o destinație promițătoare și cu o viteză vertiginoasă. După Chedi Trojena, Neom va primi nu una, ci două proprietăți hoteliere de lux de la Marriott International, Inc. - primul W Hotel din Arabia Saudită și o proprietate JW Marriott.
Shakira riscă un al doilea proces în Spania, după ce a fost acuzată că ar datora autorităţilor fiscale de la Madrid aproape 6,7 milioane de euro, informează DPA.
Simone Rocha va fi următorul designer care va crea spectacolul Haute Couture al lui Jean Paul Gaultier, care va fi prezentat la Paris în ianuarie 2024.
Gândiți-vă la cel mai excepțional brand în materie de bagaje de lux, apoi cel mai emblematic atunci când vorbim de bijuterii. Împreună, RIMOWA și Tiffany & Co. dezvăluie o colecție de călătorii unică și de ultimă oră, cu trei piese iconice.
După numeroase zvonuri de la Taylor Swift la Bad Bunny, s-a confirmat că Usher va fi principalul artist care va cânta în pauză la Super Bowl din 2024.
Un parteneriat între grupul de lux Majestas, ceasornicarul Jacob & Co. și Primavera Investments este programat să întreacă râvnitul card negru American Express Centurion.
Într-o colaborare inedită de acest fel, brandul italian de lux Dolce & Gabbana și renumita companie de stil de viață pentru gameri Razer și-au unit mâinile.
Faimoasa vilă de la Lacul Como, pe care actorul american George Clooney o deține de 21 de ani, este scoasă la vânzare. Prețul său de vânzare ar putea fi de zece ori mai mare, comparativ cu cel de cumpărare, din 2002.
Premieră în România: Concert „DISNEY 100” pe 2 noiembrie la Sala Palatului
Spune-mi dacă ai mai auzit-o pe asta: Tiger Woods și Justin Timberlake intră într-un bar...
Un parteneriat între grupul de lux Majestas, ceasornicarul Jacob & Co. și Primavera Investments este programat să întreacă râvnitul card negru American Express Centurion.
Într-o colaborare inedită de acest fel, brandul italian de lux Dolce & Gabbana și renumita companie de stil de viață pentru gameri Razer și-au unit mâinile.
Spune-mi dacă ai mai auzit-o pe asta: Tiger Woods și Justin Timberlake intră într-un bar...
Este pentru prima dată în istorie când o companie de vase de croazieră se asociază cu un bijutier al regilor, cunoscut mai ales pentru ouăle strălucitoare care valorează mai mult decât un Bentley. Însă, Regent Seven Seas Cruises a fost preocupată de planificarea noilor sale călătorii Fabergé Spotlight Voyage.
Îți place destul de mult Pringles încât să dai 140 de dolari pe el? Nu este pentru a obține o aprovizionare pe viață, ci pentru o colaborare în ediție limitată cu The Caviar Company, care va asocia chipsurile emblematice cu caviarul de ultimă generație.
VIDEO - Vodafone și Charlie Ottley îți arată cea mai frumoasă Românie în noul sezon Flavours of România (P)