În timp ce mărcile de lux au suferit masiv din cauza pandemiei de COVID-19, Rolex pare să fi rămas neafectat. Compania a făcut afaceri mai bune în 2020 și a raportat vânzări cu 13% mai mari.
Conform raportărilor, Rolex a câștigat 638 milioane de dolari în cifre, comparativ cu 564 milioane de dolari în 2021. Dacă calculele sunt făcute corect, cifrele sugerează vânzări de 1087 milioane dolari pentru marcă.
Vânzările Rolex din Marea Britanie s-au cvadruplat în doar zece ani și s-au dublat din 2016. „Creșterea în 2020 s-a datorat unei combinații de factori, inclusiv îmbunătățiri în mix, preț, volum și un control asupra creșterii costurilor operaționale.”, au declarat reprezentanții companiei.
„Covid-19 nu a avut un impact semnificativ asupra activităților operaționale ale companiei, în afară de capacitatea de a sponsoriza anumite evenimente sportive”. Acesta a menționat că Rolex UK a făcut, de asemenea, o donație unică de 2,3 milioane de dolari Crucii Roșii din Marea Britanie în 2020 pentru a-și sprijini campania de ajutor în timpul pandemiei.
Acest lucru nu este valabil pentru performanța Rolex în alte zone geografice. Unitatea sa din Elveția a suferit masiv pe fondul pandemiei și se crede că a pierdut cel puțin un sfert din producția sa anuală. În general, importurile elvețiene de ceasuri au scăzut cu 25%.
Rolex UK nu a raportat doar o creștere de 13% a vânzărilor, ci a depășit și LVMH Watch & Jewelry, care a raportat vânzări în scădere cu 9% în 2020 (în Marea Britanie).
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.