Morgan Stanley, în colaborare cu LuxeConsult, a lansat analiza anuală a industriei ceasurilor elvețiane pentru anul 2021 și este mai interesantă decât ne așteptam. Ei bine, nu este o surpriză faptul că Rolex continuă să domine industria ceasurilor elvețiane și a reușit să se mențină încă o dată primul loc.
Dar ceea ce este fascinant este creșterea stelară pe care o înregistrează renumitul brand de ceasuri. Raportul anual afirmă că Rolex a generat un record de venituri de 8,05 miliarde CHF (9 miliarde de dolari) la comerțul cu ridicata, ceea ce se traduce în peste 12 miliarde CHF (aproximativ 13 miliarde de dolari) în comerțul cu amănuntul, fără TVA.
Potrivit raportului, cota de piață a Rolex în ceea ce privește veniturile din vânzări a crescut la 29% de la 25% anul trecut. Când combini cu ea cota de piață a lui Tudor, aceasta crește și mai mult la peste 30%, ceea ce reprezintă aproape o treime din totalul vânzărilor de ceasuri elvețiene.
Dacă vom compara datele din ultimii ani, raportul dezvăluie câteva fapte surprinzătoare. Venitul record al Rolex a venit în anul 2019 prin vânzarea de ceasuri în valoare de 5,2 miliarde CHF (aproximativ 5,6 miliarde de dolari), care a scăzut considerabil în 2020 din cauza pandemiei.
Comparând 2021 cu 2019, Rolex a înregistrat o creștere stelară de aproape 60% în ceea ce privește veniturile. Totuși, raportul sugerează că a existat o creștere marginală a prețurilor medii și a unităților produse. Potrivit lui Morgan Stanley, creșterea veniturilor poate fi pusă pe seama deciziei Rolex de a înlocui unele modele cu variante mai scumpe.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.