Rochiile feministe cu care Chiara Ferragni vrea să apară la Sanremo

Descoperiți semnificația rochiilor impresionante concepute de Chiara Ferragni împreună cu directorul de creație al Dior pentru a prezenta Sanremo.

Chiara Ferragni urmează să-și facă debutul ca prezentatoare la Festivalul de la Sanremo, în care se va ocupa și de realizarea unui monolog în care să expună o scrisoare emoționantă pentru ea însăși.

Pentru conferința de presă premergătoare festivalului, ea a optat pentru sobrietate alegând un look în care brandurile ei de încredere erau prezente. Mitica jachetă Dior Bar, din mătase și lână (3.600 de euro), precum și o fustă de piele (3.100 de euro) au servit drept avanpremieră a ceea ce urma. Ciorapii erau de la Calzedonia, firma a cărei imagine este, iar bijuteriile de la propria ei firmă, Chiara Ferragni Brand și Jennifer Fisher.

La sosirea la festival, ea a ales o rochie din colecția de primăvară/vară 2023 a CHB, combinată cu mănuși din tul de la Duecci, broșă de la Philosophy și pantofi de la Gucci. Nu știam atunci că Chiara pregătise o adevărată prezentare de modă pe scenă.

„Când am început să ne gândim la ținutele pentru cele două nopți de Sanremo, am înțeles imediat că nu ne dorim haine doar pentru că sunt excentrice sau pretențios de frumoase, ci am simțit nevoia să aducem un mesaj social pe cea mai populară scenă din Italia prin modă... Rochia manifest care dă startul celei de-a 73-a ediții a Festivalului de la Sanremo este rezultatul unei conversații între Maria Grazia Chiuri, director artistic Dior, și Rachele Regini și Fulvia Carnevale, ale duo-ului artistic Claire Fontaine. Rezultatul este o rochie corolla de mătase neagră inspirată din tradiția Dior și completată de stole-poster cu sloganul „Think free” brodat. Cuvintele, simple, dar puternice, vin dintr-o lucrare a lui Claire Fontaine care sperăm să inspire toate femeile să se simtă libere să iasă din rolul pe care le-a impus societatea”, explică influencerul, care cu această rochie arată că luptă să nu fie încastrată într-un spațiu care identifică patriarhia.

Această rochie este, de asemenea, o promisiune pe care și-o face în fiecare zi, deoarece luptă să nu se simtă vinovată de succesul ei ca femeie. „Pensati libera” este dedicat tuturor femeilor care vor pur si simplu sa se simta ca ele insele fara a fi judecate.

Următorul design, numit „La Caja”, vrea să elibereze noile generații de stereotipurile de gen în care femeile se simt adesea prinse. Aceasta este ideea pe care Maria Grazia Chiuri a vrut să o reprezinte cu această rochie Dior Haute Couture alcătuită dintr-o salopetă din tricot brodată cu mărgele prinsă într-o fustă de tul inspirată din opera Janei Sterbak. 

Următorul aspect este „Rochia împotriva urii”. „Cu această rochie peplum aducem pe scena Teatrului Ariston câteva dintre criticile adresate Chiarei cu privire la înfățișarea ei, la corpul ei și, mai ales, la libertatea ei de a se simți atât femeie cât și mamă..”, explică echipa artistică.

În cele din urmă, găsim „Rochia nerușinată”, cu care vor să acorde atenție drepturilor femeilor și ale corpului lor, precum și să sublinieze modul în care dispoziția corpului feminin este încă considerată controversată și discutabilă. Chiara Ferragni vrea cu această rochie să dea voce tuturor femeilor din lume care sunt supuse interdicțiilor și abuzurilor, tuturor celor cărora li se spune că trupul lor generează rușine.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Cum arată bolidul de 200.000 de euro pe care și l-a cumpărat Adelina Pestrițu

Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.

Viviana Sposub a îmbrăcat rochia de mireasă. Anunțul despre nunta cu George Burcea

Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.

Usher a purtat cel mai scump ceas la Gala Met 2024

Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.

Acum poți dormi într-un muzeu Ferrari sau în conacul „X-Men”, datorită Airbnb

Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.

În ce își investește Selly câștigurile din online

Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.

Selly și-a luat bolid în valoare de 250.000 de euro. Cum arată noua achiziție

Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.

Pictură de Gustav Klimt redescoperită după un secol, adjudecată pentru 30 de milioane de euro

Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Rihanna, protagonista unui pictorial incendiar pentru brandul ei de lenjerie intimă

Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Alessandro Michele este noul director de creație al casei Valentino

Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted FASHION
Pierpaolo Piccioli părăsește Valentino

În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted FASHION
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted FASHION
Importanța eternă a balletcore-ului

Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION
Cele mai populare branduri de modă și accesorii din 2023 conform indicelui Lyst

Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION