În mod tradițional, rochiile de mireasă au fost concepute pentru a fi clasice și discrete. Cu toate acestea, vremurile se schimbă, la fel și regulile care dictează moda. În cazul actual al mireselor, ceea ce este nou este transparența noilor rochii pentru ziua cea mare.
Schimbarea a venit în crescendo, cu influențe și celebrități pariând pe pielea goală pentru ziua cea mare și sugerând că tendința ar trebui adoptată de multe femei.
Un exemplu al acestei tendințe este rochia de mireasă a influencerului francez de modă Camille Charrière . Anul trecut, ea și-a unit destinele cu François Larpin într-o rochie albă cu mâneci bufante.
Pentru recepție, ea a mizat totul pe transparență, îmbrăcând o rochie albă din dantelă, cu bretele spaghetti și mâneci evazate. Influencerul a purtat încă o tendință, cu lenjerie albă vizibilă și o haină lungă cu detalii de blană.
Alte actrițe au spus mult așteptatul „da” în ținute transparente. În 2019, Zoe Kravitz a ales să poarte o rochie croșetată cu perle în ziua nunții. Dezvelind pantaloni scurți cu talie înaltă și un sutien cu bretele.
Și există nenumărate opțiuni pentru a folosi transparența în rochiile de mireasă. Există modele pentru femeile care vor să expună multă piele, dar și pentru cele mai discrete care își doresc o notă sexy și specială în ziua nunții.
După două decenii la cârma Casei pe care au fondat-o, mințile creative din spatele Proenza Schouler își anunță plecarea. O tranziție care marchează sfârșitul unei ere, dar și zorii noilor oportunități.
Flora Năstase, cunoscută ca “Regina Blănurilor”, a deținut, la un moment dat, un adevărat imperiu. A muncit pe brânci pentru a strânge bani și a creat haine de blană încă din comunism.
Casa de modă Christian Lacroix a fost cumpărată de compania spaniolă STL, extinzându-și astfel portofoliul în industria modei de lux.
Brandul Y/Project a anunțat că își încetează oficial activitatea. „După 14 ani fructuoși, Y/Project a luat decizia dificilă de a își suspenda operarea”, spune statementul publicat de casa de modă pariziană pe site-ul lor și pe canalele de social media.
Rolls-Royce a contabilizat investiții de peste 300 de milioane de lire sterline pentru Home of Rolls-Royce la Goodwood.
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.
Originalul brand de design MÜÜSKA, cu sediul în Ungaria, a lansat Millions & Billions, o colecție luxoasă de tapet, perne decorative și fotolii.
Războiul ascuns dintre Mihaela Rădulescu și Teo Trandafir a ieșit la iveală cu jigniri și săgeți usturătoare între cele două vedete.
Pentru a onora câștigătorii și prezentatorii de la cea de-a 82-a ediție a Globurilor de Aur, publicația Robb Report a organizat cea mai luxoasă geantă cadou din lume, cu peste 25 de produse și experiențe în valoare totală de 1 milion de dolari, dublând valoarea de anul trecut.
Când este greșit, se poate anula. Dar când este excelent, trebuie să refaci.
De sărbători, Schiaparelli dezvăluie o colecție-capsulă în ediție limitată, care sărbătorește eleganța de seară cu creații îndrăznețe, couture.
După cinci ani de absență, Simon Porte Jacquemus revine în calendarul oficial al Săptămânii Modei masculine de la Paris. Un eveniment așteptat cu nerăbdare de lumea modei.
Brandul Y/Project a anunțat că își încetează oficial activitatea. „După 14 ani fructuoși, Y/Project a luat decizia dificilă de a își suspenda operarea”, spune statementul publicat de casa de modă pariziană pe site-ul lor și pe canalele de social media.
Când este greșit, se poate anula. Dar când este excelent, trebuie să refaci.
De sărbători, Schiaparelli dezvăluie o colecție-capsulă în ediție limitată, care sărbătorește eleganța de seară cu creații îndrăznețe, couture.
După cinci ani de absență, Simon Porte Jacquemus revine în calendarul oficial al Săptămânii Modei masculine de la Paris. Un eveniment așteptat cu nerăbdare de lumea modei.
Sabrina Carpenter este noua muză a lui casei Versace, celebrând ochelarii Biggie, embleme ale unui stil aflat la răscrucea dintre lux și cultura urbană.
The North Face și SKIMS fac echipă pentru o colecție care îmbină stilul și performanța.