După ce a provocat isterie prin lansarea liniei Fenty Beauty în 2017, apoi a liniei de produse pentru îngrijirea pielii Fenty Skin în 2020, Rihanna nu pare să vrea să se oprească aici. A demonstrat-o recent, dezvăluind noul ei proiect: lansarea primului parfum.
Știrea a fost recent anunțată pe contul de Instagram Fenty Beauty, apoi Fenty Skin: Fenty Parfum va vedea în sfârșit lumina zilei. Unisex, pur și sexy, parfumul a cucerit deja inima multor fani, conform comentariilor lăsate de urmăritori. Cu toate acestea, acest entuziasm nu este surprinzător, deoarece crearea unui parfum a fost mult timp întârziată.
„Este o experiență, este o memorie încapsulată într-un parfum. Este un miros pe care nu-l vei uita niciodată.”, spune Rihanna. Un amestec de mirosuri picante și dulci, parfumul este senzual, fiind vândut într-o sticlă în culori calde, între portocaliu și maro.
„Mi-am dorit o culoare bogată care să reprezinte într-adevăr toate sexele din toate categoriile sociale. Maro este culoarea mea preferată. Maro-ul mă reprezintă, din maro provin. Dacă voi face un parfum care să mă reprezinte, chiar și limbajul corpului sticlei trebuie să se potrivească cu asta. Așadar, am vrut ceva maro, dar și transparent - astfel încât să puteți vedea parfumul”, mărturisește artista, desemnată recent de revista Forbes cea mai bogată cântăreață din lume.
Parfumul, inspirat de unele dintre locurile preferate ale Rihannei, inclusiv Bridgetown, Barbados; Grasse, Franța; New York, Paris și Los Angeles, a fost creat de RiRi în strânsă colaborare cu Jacques Cavallier Belletrud, maestrul parfumier al Louis Vuitton.
Lansarea oficială este programată pentru 10 august. Parfumul va costa 120 de dolari.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.