Așa că este firesc ca vedeta să facă o incursiune și în lumea designului de maternitate. Astfel, linia Savage x Fenty a Rihannei, care se concentrează pe lenjerie intimă și loungewear, lansează o nouă colecție capsulă „pentru mame și pentru viitoare mame”, potrivit WWD.
Noua colecție capsulă, creată chiar de Rihanna, cuprinde trei noi modele de bralette, precum și un tricou grafic supradimensionat. Mărimile pentru această colecție variază de la XXS la 4X, iar prețurile variază între 35 și 60 de dolari.
„Noua capsulă destinată gravidelor are ca scop aducerea acelei încrederi și confort mamelor în fiecare etapă a călătoriei lor. Vreau să le reamintesc oamenilor că încă poți canaliza sexualitatea și te poți simți bine în timp ce ești părinte”, a declarat Rihanna.
Cele trei sutiene bralette sunt inspirate de cele mai bine vândute modele ale brandului și sunt disponibile într-o varietate de culori; acestea includ Bralette pentru gravide Savage X Cotton, Bralette pentru gravide Floral Lace și Bralette pentru gravide Savage Not Sorry.
Modelele au fost realizate cu gândul la proaspetele și viitoarele mămici și dispun de funcționalitate cu o singură mână, o bretea de alăptare completă (cu deschidere de la gât până la subraț), bretele reglabile în partea din față și un set de închizători pentru alăptare. Închiderea din spate include, de asemenea, un al patrulea rând pentru o potrivire ușor de reglat pe toată durata sarcinii. Tricoul cu logo supradimensionat are o inscripție îndrăzneață: „Make More Babies”.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.