Ea a pierdut aproximativ 36 de milioane de dolari prin compania sa Denim UK Holdings, în urma eșecului brandului de modă Fenty, lansat în 2019 alături de grupul LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy).
Proiectul, poziționat pe segmentul de lux, a fost închis în 2021 din cauza dificultăților logistice generate de pandemie, potrivit Daily Mail.
„Din cauza limitărilor impuse în timpul pandemiei, Rihanna, care obișnuiește să fie prezentă în fiecare etapă de design, nu a putut vizita atelierul din Paris sau casele de modă italiene implicate în producție”, notează DailyMail.com.
Artista a investit aproape 30 de milioane de euro în afacere, devenind acționar majoritar cu 49,99%, însă colecțiile - cu prețuri de până la 1.000 de dolari pentru o jachetă - nu au avut succesul așteptat.
Afacerea, înregistrată în Franța sub numele Project Loud France, o referință la albumul său Loud, își propunea să transforme numele Fenty într-un simbol al modei contemporane.
LVMH și Rihanna au decis atunci să se concentreze exclusiv pe brandurile Fenty Beauty și Savage X Fenty, care au rezultate comerciale mult mai bune.
„LVMH și Rihanna își reafirmă ambiția de a se concentra pe creșterea și dezvoltarea pe termen lung a ecosistemului Fenty, punând accent pe cosmetice, îngrijirea pielii și lenjerie”, se preciza într-un comunicat oficial citat de DailyMail.com.
Rihanna, care are astăzi o avere estimată la 1,4 miliarde de dolari, a devenit în 2022 cea mai tânără femeie miliardară din SUA.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Chris Martin, solistul trupei Coldplay, trăiește o nouă poveste de dragoste — de data aceasta cu Sophie Turner, actrița care a cucerit lumea în rolul Sansei Stark din Game of Thrones.
Rihanna s-a confruntat cu pierderi uriașe în urma colaborării cu Louis Vuitton.
Simona Halep a fost surprinsă recent în Dubai, unde a apărut alături de fiul unui cunoscut bancher român.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Irina Columbeanu și Andreea Bostănică s-au întâlnit tocmai în Dubai, iar imaginile cu cele două au devenit virale pe rețelele sociale.