Lansat pe 12 septembrie pe site-ul Fenty Beauty, carcasa este limitată la 100 de exemplare și vine cu un certificat de autenticitate, completat cu semnătura lui Rih și un autocolant holografic Swarovski. Oferta opulentă poate fi completată cu rujul semi-mat Fenty Icon al brandului, disponibil în prezent în 10 nuanțe.
Dezvoltat în parteneriat cu LVMH, Fenty Beauty s-a născut pe 8 septembrie 2017. Brandul s-a lansat cu 40 de nuanțe de fond de ten (o gamă revoluționară la acea vreme), împreună cu stick-uri de contur, iluminator, pudră, primer, hârtie absorbantă și pensule.
Ca toate lucrurile realizate de Rihanna, colecția a avut un succes nemaipomenit. În 2017, puține branduri au oferit fonduri de ten cu o paletă atât de variată de nuanțe care se potriveau atât pentru cele mai palide tonuri ale pielii, cât și pentru cele mai închise la culoare. Astfel, Fenty Beauty a umplut acel gol pe piață, împingând consumatorii să se întrebe: de ce nu fac asta toate mărcile de cosmetice?
„Efectul Fenty” a pus stăpânire rapid, iar companiile concurente s-au grăbit să-și extindă gamele de nuanțe. De atunci, Fenty 40 a devenit standardul de aur pentru orice brand de machiaj de top. De fapt, până în prezent, Rih a adăugat 10 nuanțe suplimentare la gama Pro Filt’r, rotunjind gama la 50 de variante.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Chris Martin, solistul trupei Coldplay, trăiește o nouă poveste de dragoste — de data aceasta cu Sophie Turner, actrița care a cucerit lumea în rolul Sansei Stark din Game of Thrones.
Rihanna s-a confruntat cu pierderi uriașe în urma colaborării cu Louis Vuitton.
Simona Halep a fost surprinsă recent în Dubai, unde a apărut alături de fiul unui cunoscut bancher român.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Irina Columbeanu și Andreea Bostănică s-au întâlnit tocmai în Dubai, iar imaginile cu cele două au devenit virale pe rețelele sociale.