Cu un preț de 1,5 milioane de dolari, ceasul este disponibil cu o carcasă din titan sau carbon, iar fiecare versiune este limitată la 75 de exemple.
Richard Mille va preda cel mai recent ceas marca Ferrari. Sunt disponibile două versiuni, fiecare limitată la 75 de unități, iar prețurile variază de la puțin peste 1.200.000 de dolari pentru modelul din titan, la 1.500.000 de dolari pentru versiunea din carbon.
Numit RM 43-01, ceasul este la fel de uimitor de complicat, pe atât de scump. Numele său complet explică oarecum prețul. Cronograful Ferrari RM 43-01 Tourbillon Split-Seconds are o mișcare tourbillon, desigur, care este o tehnologie rezervată unora dintre cele mai scumpe și mai complexe ceasuri pe care le pot cumpăra banii. Mai mult decât atât, este modul în care acest tourbillon operează o mișcare de cronograf de fracțiuni de secunde.
Ceasurile de lux s-au impus de mult timp ca instrumente pentru încheietura mâinii, fie că este vorba de explorarea celor mai adânci adâncimi ale oceanului sau de urmărirea timpilor de ture rapide pe circuitele de curse. Orientat spre completarea stilurilor de viață aventuroase ale profesioniștilor care poartă ceasurile sale, Richard Mille continuă să-și evolueze gama cu materiale ușoare și mișcări complexe pentru a concura la cele mai înalte niveluri. Richard Mille este mândru să sărbătorească parteneriatul său de patru ani cu Ferrari și echipa sa istorică de F1, prin lansarea noului său cronograf RM 43-01 Ferrari Tourbillon Split-Seconds.
Făcându-și marele debut la încheietura mâinii pilotului de F1 de la Scuderia Ferrari, Lewis Hamilton, înainte de Marele Premiu al Chinei din weekendul trecut, ceasul italian inspirat de calul rampant urmează celebrul Ferrari RM UP-01 de 1,888 milioane de dolari din 2022.
Divizia de design Centro Stile a Ferrari a jucat un rol crucial în proiectarea noii colecții cu diverse elemente care omagiază super-mașinile și super-SUV-urile care provin din Maranello. De la o curea ușoară de cauciuc inspirată de scaunele unui Ferrari Purosangue până la mișcarea sa care imită aspectul aripii din spate a lui 499P, RM 43-01 Ferrari este cât se poate de real.
Cu un cadran scheletizat care evidențiază funcționarea interioară a renumitei complicații a lui Richard Mille, emblematicul cal al Ferrari este afișat cu mândrie în colțul din stânga jos al fiecărui ceas. Fiecare model onorează, de asemenea, culorile legendare ale mărcii italiene, încorporând indicii de Rosso Corsa și Giallo Modena.
La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.
Nicoleta Luciu a dispărut de pe micile ecrane după o scurtă reîntoarcere în showbiz. Însă fosta Miss România nu exclude o revenire.
Demi Moore a fost inclusă în prestigiosul top TIME 100 al celor mai influenți oameni din lume. Reacția ei sinceră și emoționantă a cucerit fanii din întreaga lume.
Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.
Designerul olandez calcă pe urmele erei colaborative și promite o gură de aer proaspătă radicală și îndrăzneață.
John Travolta, omagiu emoționant pentru fiul său Jett, la 33 de ani de la naștere
Mick Jagger și Melanie Hamrick sunt logodiți: „Suntem fericiți așa cum suntem”
”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND
Prada achiziționează Versace pentru 1,25 miliarde de euro: O mișcare strategică pe piața globală a luxului
Secretul formelor impecabile ale Melaniei Trump: Dieta și rutina de fitness
Regele Charles și regina Camilla, în vizită de stat în Italia: primul discurs al unui monarh britanic în Parlamentul italian
Bowmore a lansat cel de-al doilea produs din gama ARC, având ca sursă de inspirație un hypercar Aston Martin. Denumit ARC-54, acest whisky special este un apogeu al colaborării celor două mărci, începută în urmă cu aproximativ trei-ani.
Celebrul DJ și producător David Guetta joacă într-o nouă campanie electrizantă a Porsche Middle East and Africa.
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.