„Pentru prima mea colecție Burberry dedicată bărbaților, am vrut să celebrez libertatea de exprimare. Închis, m-am visat în aer liber, alimentat de gândul creativ care se trezește atunci când suntem împreună”, a spus designerul de modă despre prezentarea colecției sale intitulată Escapes. Un nume revelator pentru o colecție dinamică și tânără, vibrantă și vie, care dorește să fie aproape de natură într-un moment în care multe țări ale lumii sunt încă obligate să rămână închise.

Natura, dar și peisajul rural, care este un mijloc pentru Riccardo Tisci de a scăpa de tumulturile vieții de zi cu zi. În această logică, designerul a fost inspirat de meșteșugul britanic și comunitățile în aer liber de la începutul secolului al XX-lea, care și-au propus să descopere ținuturi necunoscute, sinonime cu un viitor plin de optimism.

În acest sezon, Burberry readuce, prin urmare, tradițiile cu un spirit de libertate. Toate aceste noțiuni dragi designerului sunt exprimate printr-un vestiar unde mișcarea domnește, compus din piese cu pliuri și franjuri. Casa reinterpretează subtil ADN-ul Britanic al mărcii Burberry, inclusiv trenciul clasic pe care îl asociază, de exemplu, cu o jachetă Harrington.

Fideli dorinței designerului de libertate de exprimare, cămășile sunt proiectate prin suprapuneri de materiale, paltoanele lungi sunt franjurate, puloverele din lână sunt modernizate, iar jacheta universitară din piele și cașmir este reinventată de la A la Z. Să nu uităm de una dintre piesele emblematice ale colecției, tunica cu franjuri.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.