Tendința dominantă a anului 2020 este revenirea modei provocatoare și îndrăznețe a anilor 2000. Piesele vestimentare iconice pe care le cunoaștem din copilărie revin pe catwalk, pe covorul roși și pe stradă.
Suntem convinși că nu este vorba de moda pe care ar trebui să o urmărim, ci de bunul simț, iar unele tendințe din trecut au fost cu adevărat drăguțe și merită încercate din nou.
Îmbrăcămintea transparentă
Această piesă vestimentară a fost mult timp în centrul atenției în anii 2000, iar același lucru se întâmplă și acum. Depinde numai de tine dacă aceasta este o ținută îndrăzneață sau doar o tendință vulgară de scurtă durată.
Pantaloni cargo
A fost o perioadă în care stilul Lara Croft a fost apreciat și copiat de fiecare adolescentă. De fapt, pantalonii care sunt atât de largi sunt foarte confortabili, așa că nu este de mirare că revin în tendințe. Kourtney Kardashian a adăugat chiar și un accesoriu important - un lanț.
Topurile cu vedere la buric
Această tendință revine în 2020. Fetele știu că un top scurt pune în valoare un corp frumos și arată minunat cu blugi și fuste cu talie înaltă.
Animal printurile
Femeile nu vor înceta niciodată să iubească imprimeurile animale. Vedetele au uitat de această tendință de ceva vreme, dar astăzi a devenit din nou populară.
Hainele roz
Tendința acestui roz mega-strălucitor este în creștere odată cu generația Instagram.
Chiloțeii la vedere
Una dintre cele mai controversate tendințe ale anilor 2000 a revenit. Experții din industria modei spun că femeile care decid să își expunp lenjeria ar trebui să poarte ținute cât mai simple.
Mini gentuță
Geanta cu închidere magnetică, care a devenit legendară datorită personajului Carrie Bradshaw din Totul despre sex, este din nou la modă. Vânzările la acest model de geantă au crescut cu 164% și fiecare femeie crede că trebuie să dețină una.
Părul vopsit într-o culoare trăsnită
Femeile urmează această tendință pentru a-și evidenția individualitatea.
Blazer fără nimic pe dedesubt
Femeile care doresc să atragă atenția asupra sânilor lor vor găsi întotdeauna o modalitate de a o face, dar această tendință este destul de ciudată.
All denim
Denim a depășit limitele: există chiar și lacuri de unghii în culori de denim și colecții de bijuterii.
Eșarfe înguste
O eșarfă lungă și îngustă nu vă ține de cald, dar poate fi un accesoriu excelent pentru o ținută casual.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.