Întrucât proprietarul este un colecționar atât de pasionat de super-mașini, Pooley a integrat câteva mici detalii în unele dintre spațiile casei. Este o abordare care se află într-o juxtapunere clară față de exteriorul conacului cu șapte etaje.
Una dintre primele camere amenajate a fost biroul. Proprietarul este un om de afaceri și petrece între opt până la 12 ore pe zi lucrând de acasă și găzduind întâlniri, așa că era important ca spațiul să fie atât incredibil de funcțional, cât și impresionant din punct de vedere vizual. Pooley a făcut totul, începând cu un covor de mătase albastru închis, personalizat, care are accente metalice care amintesc de urmele unei mașini de curse – paleta de culori bleumarin și auriu continuă în camera de zi – precum și un birou din lemn realizat pe comandă de cei de la Halstock. Rafturile sunt în mare parte pline de antichități și adăpostesc și colecția de chitare a proprietarului. Designul auto a servit drept inspirație și aici: mânerele inferioare ale dulapului fac referire la forma farurile unui McLaren.
Sala de jocuri a fost un alt spațiu extrem de important și integrează colecția de mașini destul de evident - una dintre mașini este expusă în spatele unui perete de sticlă. Este așezată pe un lift, astfel încât să poată fi ridicată. Practic, toate piesele majore din acest spațiu sunt personalizate, inclusiv masa de biliard, masa de ping-pong și masa de poker — chiar și tacurile de biliard și paletele de ping-pong sunt personalizate și poartă monograme. Artizana Alexandra Llewellyn a făcut un set de table special pentru proiect, care are o mașină pe lateral. Tot la acest etaj se află un home cinema spațios.
Unul dintre cele mai uluitoare spații ale casei este piscina interioară, care arată mai mult ca aparținând unui spa de lux decât unei case private. Deasupra apei se află un set de sculpturi care seamănă cu balerine, iar un perete verde de mușchi adaugă un strop de culoare încăperii, altfel luminoasă și aerisită.
Camera de zi și sufrageria au o paletă mai deschisă de alb, portocaliu și albastru. Este o casă în care, mai presus de toate, este menită să fie locuită – deși proprietarul călătorește des, este reședința sa principală și, prin urmare, este concepută pentru a se potrivi fiecărei nevoi (și interes).
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.