Dr. Gabriel Chiu, chirurg plastic în Beverly Hills și star al reality-showului „Bling Empire” de pe Netflix, a participat odată la un spectacol de modă Chanel la Paris, împreună cu soția sa, Christine. Și o haină pentru bărbați de pe pistă i-a atras atenția. Doar modelul respectiv era disponibil, s-a plâns el.
Dar în 2016, la un an după ce a participat la primul său spectacol de modă Dolce & Gabbana Alta Sartoria pentru bărbați, Chiu a făcut pasul și a comandat un costum din trei piese din mătase Mikado de culoarea fildeșului, cu decupaje în formă de trandafir, ale căror margini erau brodate manual în aceeași culoare.
Dr. Gabriel Chiu, împreună cu soția sa, Christine, ambii în ținute Dolce & Gabbana
„Înainte să-mi dau seama că mă apucase. Am început să primesc mai multe articole de modă, precum un ceas unic realizat de La Fabrique du temps de Louis Vuitton, înregistrat la Geneva ca Dr. Chiu”, a dezvăluit el, potrivit WWD.
De cum am intrat în 2021, haute couture-ul pentru bărbați a înflorit, Valentino a introdus look-uri high fashion pentru bărbați în recenta sa colecție de primăvară, iar Balenciaga a pregătit să introducă couture pentru bărbați în iulie, când este programat să se întoarcă la Paris după o absență de 53 de ani.
Couture-ul pentru bărbați a primit, de asemenea, o expunere masivă în timpul spectacolului din pauza Super Bowl, când The Weeknd a ieșit într-o ținută realizată în atelierele Givenchy din Paris - piesa de rezistență, o jachetă roșie strălucitoare, care a fost realizată manual în 250 de ore. Se înțelege că noul director de creație al casei Givenchy, Matthew Williams, intenționează pe deplin să creeze high fashion pentru bărbați, o dată cu participarea la Săptămâna Modei de la Paris.
The Weeknd
Potrivit lui Andrew Groves, profesor de design de modă la Universitatea din Westminster, creșterea modei haute couture pentru bărbați reflectă „puterea tot mai mare a pieței modei experimentale ultra-luxoase, care urmează să crească exponențial”, deoarece tehnologia înlocuiește intervenția umană în modă și alte industrii.
Casele de modă păstrează confidențialitatea clienților cu ferocitate și nu vor oferi prețuri. Cu toate acestea, se înțelege că articolele de modă pentru bărbați încep de la aproximativ 20.000 de euro pentru un halat de mătase și urcă rapid la sume formate din șase cifre pentru articolele personalizate.
Jean Paul Gaultier este considerat pionierul modei masculine, inclusiv pentru bărbați cu primul său spectacol haute couture pentru primăvara anului 1997 și în ultimul spectacol de pistă din ianuarie 2020. Domenico Dolce și Stefano Gabbana, care au prezentat prima lor colecție Alta Sartoria în 2015, au transformat-o într-o afacere importantă care astăzi include bijuterii și ceasuri de înaltă calitate, numite Alta Gioielleria și Alta Orologeria. Potrivit designerilor italieni, afacerea lor de modă este împărțită în mod egal între femei și bărbați.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.