Un exemplu: renașterea emblematicei colaborări Louis Vuitton x Murakami. La douăzeci de ani după ce magia lor a lăsat o amprentă de neșters, vrăjile au fost aruncate din nou, în timp ce Louis Vuitton și renumitul artist contemporan Takashi Murakami sărbătoresc cea de-a 20-a aniversare a parteneriatului lor definitoriu de epocă cu o colecție extinsă de reeditare.
Această colecție de 200 de piese readuce creații profunde jucăușe, prezentând o reinterpretare colorată a modelului Monogram al Casei. LV x Murakami Chapter One include totul, de la curele la skateboard-uri și chiar și un dulap Malle personalizat care conține 33 de genți Speedy.

Motivele și personajele iconice ale lui Murakami împodobesc peste 170 de articole din casă. Monogram Multicolore arată uimitor pe Dauphine Soft, OnTheGo, Venice și Speedy 25 și la fel de fermecător și pe articolele din piele mai mici precum Vanity Pouch, Nano Diane și Nano Speedy.

Piesele remarcabile ale colecției sunt cuferele excepționale, care emană o estetică vibrantă care le ridică atractivitatea veselă. De la curele, portofele și ochelari de soare până la cărucioare de mătase și garderoba personalizată Malle, fiecare articol poartă nota inconfundabilă a legendarului artist japonez. Pe măsură ce începe un nou an, lumea este din nou plină de speranță, deoarece accesoriile evidențiază flori jucăușe, panda și Creaturile de pe Planeta 66.

Murakami a reimaginat și parfumurile, magica Grădină Superflat împodobind ambalajul cilindric pentru Imagination și Attrape-Rêves. Un ambalaj de parfum prezintă Monogram Multicolore pe una dintre cele mai luxoase pânze albe.

Colecția Louis Vuitton x Murakami se lansează în întreaga lume pe 3 ianuarie 2025.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.