Scandalul a pornit după ce casa de modă Balenciaga a publicat o serie de fotografii în care apar copii de doar câțiva ani ținând în brate ursuleți de pluș îmbrăcați în costume BDSM, folosite în cazul practicilor sexuale de sadomasochism sau sclavie sexuală. În urma criticilor, compania a retras fotografiile și și-a cerut scuze.
În ultimele zile însă, în mediul online au fost postate mai multe videoclipuri în care oamenii își ard, taie sau aruncă la gunoi produsele de designer Balenciaga. CEO-ul companiei Kering (care are în portofoliu și Balenciaga) este miliardarul francez François-Henri Pinault, soțul actriței Salma Hayek. Cei doi au participat la numeroase parade de modă ale casei Balnciaga, iar Salma Hayek a promovat pe rețelele sociale produsele companiei. Cei doi au refuzat însă până acum să comenteze scandalul.
Corina Băcanu, cunoscut influencer român, a desființat reclama Balenciaga:
„Dezgust este un sentiment prea blând pentru campania Balenciaga care sexualizează explicit copii într-un mod nu doar pervers, ci vomitiv și pușcăriabil. Ceva mai bolnav rar am văzut. Copii arătați lumii în contexte care indică practici sexuale deviante, înconjurați de jucării sexuale pentru adulți care folosesc cătușe, zgărzi, biciuri și lanțuri, dildo-uri, mărgele și mult lubrifiant ca să intre în orice gaură, copii supravegheați de ursuleți de pluș reprezentând pedofili de lux, clienți sau abuzatori.Ca om care a lucrat în departamentul de creație al unor agenții, mai mari sau mai mici, de peste 23 de ani, ȘTIU că o campanie nu este NICIODATĂ publicată fără acordul explicit al clientului. De aceea orice scuză ar găsi brandul Balenciaga pentru zoaiele alea de ad-uri, că vezi doamne că agenția, că fotograful, că doamna care face curat sunt de vină, știu sigur că NICIODATĂ vreo agenție de publicitate sau vreun fotograf nu ar plăti sau publica materiale fără semnătura clientului final. De aceea, scârba pentru acest brand este cu atât mai mare cu cât lipsa asumării, atunci când scoți o mizerie, este dublată și de uluirea vizavi de lipsa curajului de a spune curat Da, am greșit, ne aplecăm umili capetele și investim tot profitul pe 2022 pentru a combate traficul de carne umană, pentru a salva de la schingiuire fizică și psihică milioane de copii din întreaga lume.Ca om de creație, ca om care iubește îndrăzneala creativă, nu credeam să ajung vreodată să mă simt scârbită până în adâncul stomacului de vreo campanie, căci ideile sunt spirit. But Burnn in hehll, Balenciaga!”
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.