Reclama de la Balenciaga, desființată de un influencer român

Scandalul în care este implicată renumita casă spaniolă de modă Balenciaga a stârnit un val de furie în mediul online.

Scandalul a pornit după ce casa de modă Balenciaga a publicat o serie de fotografii în care apar copii de doar câțiva ani ținând în brate ursuleți de pluș îmbrăcați în costume BDSM, folosite în cazul practicilor sexuale de sadomasochism sau sclavie sexuală. În urma criticilor, compania a retras fotografiile și și-a cerut scuze.

În ultimele zile însă, în mediul online au fost postate mai multe videoclipuri în care oamenii își ard, taie sau aruncă la gunoi produsele de designer Balenciaga. CEO-ul companiei Kering (care are în portofoliu și Balenciaga) este miliardarul francez François-Henri Pinault, soțul actriței Salma Hayek. Cei doi au participat la numeroase parade de modă ale casei Balnciaga, iar Salma Hayek a promovat pe rețelele sociale produsele companiei. Cei doi au refuzat însă până acum să comenteze scandalul.

Corina Băcanu, cunoscut influencer român, a desființat reclama Balenciaga: 

„Dezgust este un sentiment prea blând pentru campania Balenciaga care sexualizează explicit copii într-un mod nu doar pervers, ci vomitiv și pușcăriabil. Ceva mai bolnav rar am văzut. Copii arătați lumii în contexte care indică practici sexuale deviante, înconjurați de jucării sexuale pentru adulți care folosesc cătușe, zgărzi, biciuri și lanțuri, dildo-uri, mărgele și mult lubrifiant ca să intre în orice gaură, copii supravegheați de ursuleți de pluș reprezentând pedofili de lux, clienți sau abuzatori.Ca om care a lucrat în departamentul de creație al unor agenții, mai mari sau mai mici, de peste 23 de ani, ȘTIU că o campanie nu este NICIODATĂ publicată fără acordul explicit al clientului. De aceea orice scuză ar găsi brandul Balenciaga pentru zoaiele alea de ad-uri, că vezi doamne că agenția, că fotograful, că doamna care face curat sunt de vină, știu sigur că NICIODATĂ vreo agenție de publicitate sau vreun fotograf nu ar plăti sau publica materiale fără semnătura clientului final. De aceea, scârba pentru acest brand este cu atât mai mare cu cât lipsa asumării, atunci când scoți o mizerie, este dublată și de uluirea vizavi de lipsa curajului de a spune curat Da, am greșit, ne aplecăm umili capetele și investim tot profitul pe 2022 pentru a combate traficul de carne umană, pentru a salva de la schingiuire fizică și psihică milioane de copii din întreaga lume.Ca om de creație, ca om care iubește îndrăzneala creativă, nu credeam să ajung vreodată să mă simt scârbită până în adâncul stomacului de vreo campanie, căci ideile sunt spirit. But Burnn in hehll, Balenciaga!”




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Cum arată cel mai scump superiaht din lume, în valoare de 4,2 miliarde de euro

Un superiaht, cel mai scump și unic în lume, este învelit în aur, acoperit cu platină și strălucitor, cu un perete cu locuri de acvariu.

Cum să te faci remarcată purtând colanți eleganți

Cum să te faci remarcată purtând colanți eleganți

Carmina Vârciu și-a deschis propria afacere. Ce produse comercializează fiica lui Liviu Vârciu

Carmina Vârciu are propria afacere la 21 de ani. Fata cea mare a lui Liviu Vârciu a făcut dezvăluiri despre produsele pe care le comercializează pe rețelele de socializare.

Cum arată Bianca Drăgușanu după cea mai nouă intervenție estetică la față

Bianca Drăgușanu a vizitat din nou cabinetul medicului estetician pentru o nouă intervenția la față. Mulțumită de rezultat, ea a postat pe rețelele de socializare totul despre procedura „cat eye”, dar și imagini din timpul intervenției.

Alexia Eram și-a luat mașină de 70.000 de euro. Ce conduce vedeta

Alexia Eram, influencer și fiica celebrului jurnalist Andreea Esca, se bucura de un succes remarcabil în mediul online, construindu-și propria carieră și independență financiară. Ea se numără printre cele mai urmărite personalități de pe rețelele de socializare din România, generând venituri semnificative din campaniile publicitare și prezentările online.

Decizie neașteptată luată de Livia Eftimie după divorțul de Cătălin Bordea

Divorțul dintre Cătălin Bordea și Livia Eftimie a luat prin surprindere pe toată lumea. Cei doi și-au spus adio și au semnat actele de divorț la notar. Criticile nu au întârziat să apară, mai ales că mulți o considerau vinovată de ruptură.

Cel mai scump Ferrari scos vreodată la licitaţie, vândut pentru o sumă uriașă

Un Ferrari 250 GTO din 1962 a fost vândut pentru 51,7 milioane de dolari, devenind cea mai scumpă maşină a producătorului italian vândută vreodată la licitaţie.

Cum arată casa fondatoarei Musette. Cristina Bâtlan și-a amenajat locuința în stil japonez

Cristina Bâtlan și-a amenajat locuința în stil japonez, iar asta spune multe despre aprecierea ei pentru cultura asiatică.

Adele s-a căsătorit cu logodnicul ei, Rich Paul. Cum a confirmat public

Adele a confirmat căsătoria cu agentul sportiv american, Rich Paul, punând capăt lunilor de speculații despre relația lor.

Şerban Huidu, din nou implicat într-un accident rutier în Bucureşti

Şerban Huidu a fost implicat într-un accident rutier în Bucureşti, pe Calea Giulești.

Suma colosală pe care a plătit-o Andreea Esca pentru liceul Alexiei Eram

Copiii Andreei Esca și a lui Alexandre Eram au urmat un liceu cu predare în limba franceză în București, apoi au ales să studieze la universități în străinătate. Școala lor în România a fost costisitoare și a avut o programă școlară conformă cu cea franceză.

Cât costă prosopul pe care Balenciaga îl vinde pe post de fustă

Designerul Demna Gvasalia de la brandul exclusivist Balenciaga este cunoscut pentru creațiile sale vestimentare de lux, dar și pentru unele prin care pare că își bate joc de amatorii de extravaganțe.

Doliu în lumea modei! Davide Renne, noul director de creație al Moschino, a murit subit

Noul director de creație al casei de modă Moschino a murit subit, la vârsta de 46 e ani.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted FASHION
Kylie Jenner își extinde imperiul, cu o nouă linie de modă

Kylie Jenner a anunțat recent că își lărgește orizonturile trecând dincolo de lumea frumuseții și în lumea modei. Vedeta în vârstă de 26 de ani își lansează noul ei brand de modă, Khy.

hourglass_full 26 day ago format_list_bulleted FASHION
Blumarine și-a găsit noul director artistic!

Walter Chiapponi a fost numit director de creație la Blumarine, succedându-i lui Nicola Brognano.

hourglass_full 28 day ago format_list_bulleted FASHION
Colecția Chloé x Atelier Jolie este o sărbătoare a puterii feminine

Chloé dezvăluie o colecție exclusivă de prêt-à-porter pentru femei din viitoarea sa colaborare cu colectivul de creație Atelier Jolie. Descoperim siluete fluide și feminine, ținute de seară atemporale și accesorii pe cât de delicate, pe atât de rafinate.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Blumarine se desparte de directorul său artistic, Nicola Brognano

Blumarine și Nicola Brognano anunță împreună încheierea colaborării lor, care a început în 2020.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
PUMA îl numește pe A$AP Rocky director creativ al parteneriatului PUMA x F1

PUMA îl numește pe A$AP Rocky director creativ al parteneriatului PUMA x F1

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION