Parteneriatul a dat naștere primului scaun de gaming Razer Chroma din lume, îmbrăcăminte în ediție limitată și periferice de ultimă generație. La RazerCon 2023 a dezvăluit strălucirea modei inspirate de gaming, văzută în scaunul de gaming Razer Enki Pro, complet cu un model de monogramă colaborativ și imprimeu zebră, placat elegant cu aur de 24K.
Razer Barracuda prezintă logo-ul emblematic Razer Triple-Headed Snake și monograma Dolce & Gabbana într-un stil similar, cu o suprapunere cu imprimeu zebră pe căști. Colecția de prêt-à-porter Razer este atrăgătoare, cu o estetică modernă, cu modelul zebră cu filtru tehnologic.
„Razer nu este străin să depășească limitele atât în gaming, cât și în stil, așa cum demonstrează colecțiile noastre interne de îmbrăcăminte și parteneriatele avansate în modă. Suntem încântați să colaborăm la o nouă linie de periferice hardware și de îmbrăcăminte pentru comunitatea de jocuri și modă”, a declarat Addie Tan, șeful de stil de viață la Razer per Businesswire. „The Dolce&Gabbana | Colaborarea Razer reprezintă un salt îndrăzneț în viitorul împletit al jocurilor și al modei. Fiecare piesă din această colecție este o dovadă a sinergiei unice a tehnologiei și designului, atrăgând la gusturile exigente atât ale pasionaților de jocuri, cât și ale pasionaților de modă.”
„Colaborarea noastră cu Razer a fost o călătorie inspirată de creativitate și inovație”, a declarat Davide Sgherri, Head of New Media la Dolce&Gabbana. „Combinând perfect energia dinamică a jocurilor cu stilul iconic al Dolce&Gabbana, am creat o colecție care transcende limitele tradiționale ale modei. Este o fuziune remarcabilă care surprinde esența ambelor lumi, oferind o suită de produse cu adevărat extraordinară. Tradiția și inovația au fost întotdeauna în centrul filozofiei noastre încă de la început. Aceasta este o nouă etapă interesantă în călătoria noastră.”
Ediția limitată Dolce & Gabbana | Colecția Razer va fi disponibilă la sfârșitul anului 2023 în număr limitat de doar 1.337 de unități.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.