Tiffany încearcă să-și aducă bătălia legală cu LVMH direct la Arnault, șeful gigantului de lux, scrie WWD. Argumentele legale au devenit destul stabile de când LVMH a declarat luna trecută că intenționează să renunțe la achiziția mărcii americane de bijuterii, un acord de 16,2 miliarde de dolari.
„Bernard Arnault, președintele și directorul executiv al LVMH a semnat personal acordul de fuziune prin care LVMH obligă să plătească 135 de dolari pe acțiune pentru a achiziționa Tiffany”, a declarat bijutierul în instanța de judecată de marți. „Când a fost anunțat acordul, domnul Arnault l-a numit pe Tiffany „bijuterie” și a spus că așteaptă cu nerăbdare „să se asigure că Tiffany continuă să prospere timp de secole”.
Un purtător de cuvânt al LVMH a spus: „Așteptăm cu nerăbdare oportunitatea de a expune faptele în procesul de la începutul anului viitor și suntem încrezători că vom câștiga”.
Tiffany susține că, odată cu venirea pandemiei, LVMH „a urmat o nouă strategie corporativă în ceea ce privește achiziționarea Tiffany” pentru a „explora toate căile disponibile ca să se sustragă obligațiilor contractuale ale LVMH și a încerca să-l preseze pe Tiffany să accepte o reducere a prețurilor”.
Bijutierul a subliniat, de asemenea, rapoartele conform cărora LVMH „a mers până acolo încât a folosit vasta influență politică a domnului Arnault în Franța, unde e cel mai bogat om, pentru a solicita asistența guvernului francez în eforturile LVMH de a scăpa de obligațiile sale contractuale și de a asigura o reducere a prețurilor.”
Când LVMH a decis să renunțe la acord, acesta a arătat mai întâi o scrisoare a guvernului francez care, a susținut el, i-a cerut să amâne acordul în lumina unui conflict comercial cu administrația președintelui Donald Trump.
Această justificare a părut mai târziu să fie subliniată pe măsură ce LVMH s-a îndreptat către alte puncte, sugerând că Tiffany a fost gestionată greșit în timpul pandemiei, că firma a plătit în mod nerezonabil acționari, chiar dacă afacerea sa a suferit și că performanța sa a declanșat o clauză cheie în contractul care anulează afacerea.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.