Tiffany încearcă să-și aducă bătălia legală cu LVMH direct la Arnault, șeful gigantului de lux, scrie WWD. Argumentele legale au devenit destul stabile de când LVMH a declarat luna trecută că intenționează să renunțe la achiziția mărcii americane de bijuterii, un acord de 16,2 miliarde de dolari.
„Bernard Arnault, președintele și directorul executiv al LVMH a semnat personal acordul de fuziune prin care LVMH obligă să plătească 135 de dolari pe acțiune pentru a achiziționa Tiffany”, a declarat bijutierul în instanța de judecată de marți. „Când a fost anunțat acordul, domnul Arnault l-a numit pe Tiffany „bijuterie” și a spus că așteaptă cu nerăbdare „să se asigure că Tiffany continuă să prospere timp de secole”.
Un purtător de cuvânt al LVMH a spus: „Așteptăm cu nerăbdare oportunitatea de a expune faptele în procesul de la începutul anului viitor și suntem încrezători că vom câștiga”.
Tiffany susține că, odată cu venirea pandemiei, LVMH „a urmat o nouă strategie corporativă în ceea ce privește achiziționarea Tiffany” pentru a „explora toate căile disponibile ca să se sustragă obligațiilor contractuale ale LVMH și a încerca să-l preseze pe Tiffany să accepte o reducere a prețurilor”.
Bijutierul a subliniat, de asemenea, rapoartele conform cărora LVMH „a mers până acolo încât a folosit vasta influență politică a domnului Arnault în Franța, unde e cel mai bogat om, pentru a solicita asistența guvernului francez în eforturile LVMH de a scăpa de obligațiile sale contractuale și de a asigura o reducere a prețurilor.”
Când LVMH a decis să renunțe la acord, acesta a arătat mai întâi o scrisoare a guvernului francez care, a susținut el, i-a cerut să amâne acordul în lumina unui conflict comercial cu administrația președintelui Donald Trump.
Această justificare a părut mai târziu să fie subliniată pe măsură ce LVMH s-a îndreptat către alte puncte, sugerând că Tiffany a fost gestionată greșit în timpul pandemiei, că firma a plătit în mod nerezonabil acționari, chiar dacă afacerea sa a suferit și că performanța sa a declanșat o clauză cheie în contractul care anulează afacerea.
Gucci rămâne fără director de creație: Sabato De Sarno părăsește brandul de lux.
Aproape 4.000 de oameni au semnat o scrisoare deschisă prin care solicită oficialilor de la Christie’s din New York să anuleze o viitoare vânzare, dedicată exclusiv artei create cu inteligența artificială (AI).
Botond Nagy montează, la TNB, „Proorocul Ilie” - o povestire de necrezut despre apocalipsă
De Ziua Îndrăgostiților, Valentino face echipă cu Dream Baby Press pentru a oferi noi lucrări literare, disponibile în buticurile sale între 12 și 14 februarie.
Cea mai nouă geantă Louis Vuitton devenită virală are o formă atipică față de gențile clasice ale casei de modă franceze.
Simona Halep a anunțat că se retrage din tenis, după aproximativ 15 ani de carieră, după meciul jucat la Transylvania Open împotriva Luciei Bronzetti.
Actorul în vârstă de 48 de ani promovează atât ceasuri de lux, cât și ochelari într-o campanie lansată săptămâna aceasta și numește oportunitatea „o mare onoare”. Bonus suplimentar: pozează lângă un Porsche 911.
Karoline Leavitt este cea mai tânără purtătoare de cuvânt de la Casa Albă. Femeia și-a făcut debutul în sala de briefing.
Dua Lipa deschide un nou capitol alături de casa de modă Chanel devenind imaginea genții CHANEL 25.
„Punct. Și de la capăt” - premieră cu Maia Morgenstern şi Marius Bodochi la Teatrul Godot pe 16 martie
Lumea modei a fost zguduită de un anunț important: Glenn Martens, designerul belgian cu o viziune avangardă și modernă, a fost numit director artistic al Maison Margiela.
Melania Trump s-a întors la Casa Albă odată cu învestirea în funcție a soțului ei. Prima Doamnă a SUA a bifat deja câteva apariții memorabile, iar în urmă cu câteva zile a fost făcut public și portretul oficial al soției lui Donald Trump.
Fondatorul Amazon Jeff Bezos a revenit pe primul loc în clasamentul miliardarilor întocmit de Bloomberg, cu o avere estimată la 200 de miliarde de dolari
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.