Hotelul, care urmează să fie inaugurat în primăvara anului 2021, este dezvoltat conform poziționării Radisson Blu, cel mai mare brand hotelier din segmentul de 5* (upper upscale) din Europa – cu un portofoliu care include renumitul Radisson Blu Hotel din București, unul dintre hotelurile de top din țară. Investiția pentru noua unitate nu a fost deocamdată comunicată.
Cluj-Napoca, ce înregistrează anual peste 600.000 de vizitatori, crește în popularitate atât ca destinație de petrecere a timpului liber, cât și de afaceri.
„Radisson Blu rămâne cel mai mare jucător din segmentul de upper upscale din Europa. Suntem încrezători că vom dezvolta aici, împreună cu partenerii noștri, o poveste de succes, bazată pe încredere și responsabilitate”, a declarat Elie Younes, vicepreședinte executiv și director de dezvoltare în cadrul Radisson Hotel Group.
„Suntem încântați să colaborăm cu Radisson Hotel Group, unul dintre liderii industriei hoteliere. Am căutat un brand care să răspundă nevoilor clienților din regiunea noastră, atât pentru turismul de agrement cât și pentru turismul de afaceri, un brand cu care aceștia să se identifice și suntem mândri că am găsit partenerul ideal in Radisson Blu. Cluj-Napoca este o destinație ofertantă și așteptăm cu nerăbdare să deschidem porțile către toți cei care caută experiențe autentice”, a declarat Nina Moldovan, președintele Consiliului de administrație și reprezentantul investitorului Winners Park Invest.
Radisson Blu Hotel Cluj-Napoca va avea 149 de camere de diverse tipuri, de la camere standard și superioare, la apartamente și zone VIP. Facilitățile de cazare vor fi completate cu cele ale unui restaurant specializat, dar și sală de fitness, în timp ce pentru întâlniri și evenimente vor fi disponibile săli de conferință hi-tech și o sală de recepție de 350 mp, care poate găzdui până la 300 de invitați. Hotelul va fi situat în zona ultracentrală a orașului, lângă stadionul Cluj Arena, fiind ușor accesibil.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.