După cum a spus pe bună dreptate directorul executiv al Qatar Airways Group, Excelența Sa Akbar Al Baker: „Nu cred că vreun aeroport din lume va putea vreodată să egaleze ceea ce am făcut aici”.
Într-adevăr extraordinar, exclusivistul LV Lounge din Doha este rodul unui parteneriat tripartit între emblematicul brand de modă de lux, Aeroportul Internațional Hamad (HIA) și renumitul bucătar cu stele Michelin Yannick Alléno.
Numit oficial „ Louis Vuitton” Lounge by Yannick Alléno”, este amplasat în interiorul vastului spațiu comercial și grădinii numit Orchard, care s-a deschis în octombrie 2022. Excelența Sa Akbar Al Baker a spus: „Acesta este un brand pe care țara mea încearcă să-l proiecteze cu calitatea și atenția acordată la detalii, standarde și, desigur, cel mai important, ospitalitatea pe care o oferim pasagerilor noștri care intră în țara mea de la această poartă.”
Spațiul dinamic, așa cum era de așteptat, este un lounge numai pe invitație, rezervat membrilor Qatar Airways Gold și Platinum Privilege Club și VIP-urilor Louis Vuitton. Un lift situat în partea din spate a magazinului duty-free LV îi duce pe norocoși într-un paradis al gastronomiei și al băuturilor spirtoase premium.
Aeroportul Internațional Hamad este singurul aeroport din lume cu două buticuri Louis Vuitton. Mai mult, Yannick Alléno, unul dintre cei mai renumiți bucătari din lume, cu 12 stele Michelin în cariera sa, a creat un meniu la egalitate cu restaurantul Alleno Paris, cu trei stele Michelin.
Aeroportul Doha este cunoscut pentru incluziunile sale ieșite din comun, cum ar fi o piscină mereu deschisă și primul aeroport din lume care are o sală de ceai Harrods.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.