Specialiștii ne sfătuiesc să alegem întotdeauna un produs care să ofere protecție atât împotriva radiațiilor UVA, cât și împotriva radiațiior UVB. Primele radiații sunt cele care penetrează pielea și determină apariția ridurilor, accelerând procesul de îmbătrânire. Radiațiile UVB însă sunt cele care „ard” pielea, făcând-o să se înroșească și să se inflameze. Așadar, ai nevoie de un produs cu spectru larg de protecție UVA și UVB.
Ar trebui să alegem întotdeauna un produs cu factor de protecție de cel puțin 30. Dacă ai pielea foarte albă sau sensibilă, dermatologii te sfătuiesc să începi, la debutul verii, cu un produs cu factor de protecție 50, iar apoi, după ce pielea se colorează puțin, să treci la cel cu factor 30.
Nu uita de buze, și ele trebuie protejate. Fie aplici crema de protecție și pe buze, fie folosești un balsam care conține factor de protecție.
Alegerea produsului trebuie să fie făcută în funcție de tipul tău de ten. Dacă ai tenul uscat, alege o cremă hidratantă cu factor de protecție 30. Pe de altă parte, dacă tenul tău este gras, e recomandat să alegi o pudră cu factor de protecție.
De reținut! Protecția solară se aplică o dată la câteva ore. Nu e suficient să o aplici dimineața când ieși din casă și gata. Doar așa îți vei proteja tenul de efectele nocive ale ultravioletelor.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.