Specialiștii ne sfătuiesc să alegem întotdeauna un produs care să ofere protecție atât împotriva radiațiilor UVA, cât și împotriva radiațiior UVB. Primele radiații sunt cele care penetrează pielea și determină apariția ridurilor, accelerând procesul de îmbătrânire. Radiațiile UVB însă sunt cele care „ard” pielea, făcând-o să se înroșească și să se inflameze. Așadar, ai nevoie de un produs cu spectru larg de protecție UVA și UVB.
Ar trebui să alegem întotdeauna un produs cu factor de protecție de cel puțin 30. Dacă ai pielea foarte albă sau sensibilă, dermatologii te sfătuiesc să începi, la debutul verii, cu un produs cu factor de protecție 50, iar apoi, după ce pielea se colorează puțin, să treci la cel cu factor 30.
Nu uita de buze, și ele trebuie protejate. Fie aplici crema de protecție și pe buze, fie folosești un balsam care conține factor de protecție.
Alegerea produsului trebuie să fie făcută în funcție de tipul tău de ten. Dacă ai tenul uscat, alege o cremă hidratantă cu factor de protecție 30. Pe de altă parte, dacă tenul tău este gras, e recomandat să alegi o pudră cu factor de protecție.
De reținut! Protecția solară se aplică o dată la câteva ore. Nu e suficient să o aplici dimineața când ieși din casă și gata. Doar așa îți vei proteja tenul de efectele nocive ale ultravioletelor.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.