Cel mai bogat european a pierdut suma impresionantă de 30 de miliarde de dolari în perioada pandemiei. Suma este considerată fiind cea mai mare pierdere pe care cineva a suferit-o în perioada aceasta, potrivit calculelor realizate de Bloomberg.
Acțiunile LVMH au scăzut cu 19% în acest an, astfel că valoarea netă a grupului s-a redus cu peste 30 de miliarde de dolari. Potrivit indicelui Bloomberg Billionaires, până pe 5 mai, Bernard Arnault a pierdut echivalentul banilor pe care Jeff Bezos, de la Amazon, i-a câștigat.
Bernard Arnault
Cel mai cunoscut brand al grupului, Louis Vuitton, avea, potrivit analiștilor, o marjă de profit de 45%. Însă pe măsură ce pandemia de coronavirus scufundă economia globală în cea mai mare criză de la al Doilea Război Mondial, nici măcar pentru un asemenea brand situația nu este roz.
Majoritatea magazinelor de modă deținute de Arnault în întreaga lume sunt închise de mai mult de o lună, ceea ce a dus la pierderi de miliarde în cea mai profitabilă divizie a grupului. Compania sa deține peste 70 de branduri de lux, iar majoritatea au suferit pierderi uriașe din cauza pandemiei.
Averea francezului Arnault, în vârstă de 71 de ani, se situează în prezent la 77 de miliarde de dolari, fiind al treilea cel mai bogat om din lume, potrivit clasamentului Forbes.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.