Oaspeții pot câștiga recompense în valoare de până la 4% din banii cheltuiți la hotelurile de lux ale companiei, cum ar fi 1 Hotel South Beach și Baccarat New York. Creditele obținute pot fi apoi utilizate pentru finanțarea conservării pădurilor în SUA, a proiectelor de energie eoliană din India și a altor inițiative de protecție a mediului.
Programul de loialitate ecologic este o colaborare între SH Hotels și CarbonClick, o companie fondată pentru a ajuta companiile și clienții să facă față schimbărilor climatice. Pe lângă finanțarea diferitelor proiecte de mediu, programul vă poate ajuta chiar să vă calculați „amprenta de zbor”, înainte de a călători. Deci, veți avea oarecare sens despre cât de mult va trebui să întreprindeți pentru a atinge neutralitatea carbonului.
Programul de loialitate a fost inițiat inițial pentru oaspeții miliardarului Barry Sternlicht, care a funcționat la 1 Hotel South Beach din Florida la sfârșitul anului trecut. Acum, Sternlicht intenționează să prezinte programul oaspeților din Baccarat, împreună cu câteva proprietăți de lux din Brooklyn, West Hollywood și Londra.
Desigur, SH Hotels nu este primul grup hotelier de lux care oferă clienților credite de carbon. Melia Hotels International, cu sediul central în Spania, a anunțat că intenționează să permită membrilor din programul de loialitate să folosească puncte pentru a plăti compensări de carbon în 2019. Cu puțin noroc, programele de loialitate de compensare a carbonului vor deveni în curând un standard, mai degrabă decât o excepție.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.