Este indicată atât pentru femei, cât și pentru bărbați.
Profiloplastia este un tratament relativ nou, care are ca principal scop „beautificarea” profilul pacientului. Procedura se bazează pe o tehnică chirurgicală care concentrează patru zone cheie: frunte, nas, obraji și bărbie. Prin modificări operate în aceste zone, se modifică structura feței. Procedura de profiloplastie asigură o proporție corectă între frunte-ochi, nas-pomeți și buze-bărbie.
O profiloplastie necesită atenție sporită din partea unui specialist experimentat în chirurgie estetică, deoarece acesta trebuie să aprecieze cât mai corect proporțiile feței și caracteristicile fiecărei zone în care va interveni chirurgical.
Profiloplastia implică 4 tipuri de proceduri estetice realizate în același timp:
· Rinoplastie, procedură prin care pot fi modificate mărimea și forma nasului.
· Implant de bărbie, care dă volum părții inferioare a feței.
· bărbie prea mică poate face ca nasul să pară mai mare decât este în realitate, deci este important să se obțină o proporție corectă între diferitele zone ale feței.
· Implant de pomeți, în cazul în care fața nu are suficient volum, ajutând la evidențierea conturului feței.
Profiloplastia poate include o singură procedură sau o combinație a mai multor tipuri de proceduri dintre cele expuse mai sus. În urma procedurii, pot să apară vânătăi sau sângerări, iar inflamația zonelor va dispărea între 1 și 4 săptămâni. Rezultatele profiloplastiei vor dura între 6 si 12 luni, în funcție de fiecare organism. Pentru rezultate optime, este necesară repetarea anumitor proceduri.
Persoanele care nu sunt mulțumite de volumul feței sau își doresc armonizarea unor zone pentru a crea simetrie, pot apela la o intervenție de profiloplastie. Intervenția nu este recomandată femeilor însărcinate sau celor care alăptează. Pacienții care au deficiențe imunitare sau sunt susceptibili pentru cicatrizarea cu cheloizi sunt sfătuiți către alte intervenții.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.