Este un anunț care zguduie lumea modei: Jack McCollough și Lazaro Hernandez, fondatorii și directorii de creație ai Proenza Schouler, își vor părăsi funcțiile pe 31 ianuarie 2025. Acești doi complici, care au modelat identitatea new house-yorkaise, rămân totuși acționari ai mărcii și vor face parte din consiliul de administrație. O modalitate de a ține un picior într-o aventură pe care au început-o cu douăzeci de ani în urmă, înarmați cu o viziune îndrăzneață și o creativitate fără limite.
Într-o declarație emoționantă, Lazaro Hernandez reflectă asupra acestei decizii atent analizate: „Doizeci de ani au fost o perioadă de reflecție profundă. Este timpul să predăm frâiele creative unei noi viziuni, în timp ce deschidem un nou capitol în viața noastră”. Pentru Jack McCollough, Proenza Schouler va rămâne mereu o aventură personală: „Această casă a crescut și a evoluat odată cu noi. Este o reflectare a vieții noastre. Părăsirea acestui management nu a fost o decizie ușoară, dar ni se pare potrivită, în acest moment în călătoria noastră.”
Recenta sosire a lui Shira Suveyke Snyder ca CEO pare să fi fost un punct de cotitură. Cu ea, duo-ul a pregătit un viitor promițător pentru Proenza Schouler, asigurând o tranziție lină. „Lucrăm mână în mână pentru a identifica un nou director de creație, capabil să construiască pe această moștenire, în timp ce insuflă o viziune inovatoare”, precizează Shira Suveyke Snyder.
Această cercetare face parte din dorința de a păstra ADN-ul unic al mărcii: rafinament modern și know-how impecabil, recunoscut în întreaga lume.
Proenza Schouler, născută din alianța dintre creativitate și măiestrie, a captat inimile pasionaților de modă și ale celebrităților încă de la începuturile sale. Prin abordarea lor îndrăzneață și colecțiile lor atemporale, Jack și Lazaro au redefinit codurile modei americane, impunându-se în același timp ca figuri esențiale pe scena internațională.
În timp ce duoul se pregătește să exploreze noi orizonturi, Casa rămâne pe mâini bune. Cu un viitor înrădăcinat în inovație și excelență, Proenza Schouler pare gata să scrie un nou capitol, la fel de vibrant și îndrăzneț ca primele două decenii.
Moda este despre reînnoire, iar Proenza Schouler o demonstrează încă o dată: schimbarea nu este sfârșitul, ci o promisiune de reinventare.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.