E oficial vară, chiar dacă vremea de afară nu prea arată asta! Și când spui vară, dai frâu liber imaginației în materie de haine. În sezonul estival, albul este culoarea care caracterizează garderoba noastră.
Vara ne umple, de asemenea, mesele cu fructe suculente - piersici, pepeni, cireșe, căpșuni. Ar putea fi doar anticiparea multor experți pentru acest sezon dulce, dar trebuie să știți că fructele se vor regăsi pe orice, de la rochii mătăsoase la mocasini. Vom vedea cireșe imprimate pe un costum de baie cu volane, struguri brodați pe pălării de paie cu boruri largi.
Așadar, să nu ne mirăm când vom vedea și pe articolele bărbătești amprentele fermecătoare de fructe - de la piersici la lămâi, până la cireșe și dincolo. Brandul Off-White deținut de Virgil Abloh vinde vinde cămăși cu lămâi funky tricotate în față și mâneci.

Cămăși Off-White
Vom vedea citrice și pe creațiile designerului Teddy Santis care s-a jucat cu două elemente grafice suculente. Și eticheta de modă franceză Jacquemus se distinge imprimând cireșe fotorealiste pe o cămașă de bowling, un oxford cu mânecă lungă și un tricou obișnuit de bumbac.
Fructul ca o grafică în hainele bărbaților nu este complet nou: Tommy Bahama pune ananas pe cămășile de vacanță de zeci de ani. Actorul Timothée Chalamet este foarte încântat de aceste piese vestimentare.

Cireșe în mișcare la spectacolul de primăvară 2021 al lui Jacquemus
Adevăratul avantaj al acestei tendințe este că acum poți adăuga ținutei un accen vibrant, fără să-ți faci griji că nu vei atrage privirile tuturor. Ai stat prea mult în casă, e momentul să te afirmi!
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.