Prezentat într-un decantor de cristal negru uimitor produs de casa de cristal de lux franceză, Lalique, lichidul de lux a fost extras dintr-un butoi unic rămas, care a fost umplut în 1972. A fost maturat într-un butoi de Sherry reumplut în ultimele cinci decenii și vine într-o culoare frumoasă de stejar antic.
Whisky-ul va fi oferit cu o operă de artă unică, concepută în colaborare cu Method Studio, care a comandat proiectul artistului scoțian Matthew Draper. Intitulat „Loch Turret”, acesta înfățișează vechiul Loch Turret cu apă dulce, care furnizează Distileriei Glenturret apa care este apoi transformată în whisky.
Comentând despre aceasta, directorul general al The Glenturret, John Laurie, a spus: „Suntem atât de încântați să lansăm o expresie veche de 50 de ani pentru prima dată. Dar să o faci în parteneriat cu talentele creative extraordinare, Lalique, Method și Matthew Draper... Rezultatul este o piesă de colecție rară și unică, iar munca care a intrat în acest proiect face cu adevărat dreptate lichidului remarcabil care poate fi găsit în interior.”
Remarcând în mod similar, Johnny Fowle, șeful Sotheby's Whisky & Spirits North America și EMEA a adăugat: „Acest whisky de 50 de ani de la The Glenturret reprezintă mult mai mult decât profunzimea istoriei la această distilerie. Mulțumită în mare măsură atât lui Bob Dalgarno, cât și lui Mark Donald, Glenturret a devenit rapid centrul gastronomic al Scoției în ultimul an și este o adevărată plăcere pentru Sotheby's să facă parte din acest moment de referință în călătoria lor.”
Glenturret 50 Years Old va fi disponibil online pe www.theglenturret.com începând cu 12 septembrie 2022. Prima sticlă din lotul de 150 va fi pusă în vânzare la licitația Sotheby's Whisky in Lalique, care va avea loc în perioada 30 august – 9 septembrie, pentru un preț estimat la 69.323 de dolari.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.