Muzeul, care trebuia să se deschidă pe strada Gansevoort din New York, la 1 mai, a avut deschiderea întârziată, iar expoziția sa regândită complet. Muzeul s-a deschis cu expoziția sa inaugurală, „Jungla roz: machiajul anilor 1950 în America” și a obținut o schimbare de mâini libere înainte de tăierea panglicii.
Prima expoziție a muzeului are în centrul un deceniu ce marchează nașterea industriei moderne a cosmeticelor. Aceasta a fost o perioadă unde cultura pop a avut un mare impact asupra industriei media, de la rujul roșu ales de Marilyn Monroe la machiajul cat eye iubit de Brigitte Bardot.

„Expoziția planificată pentru 1 mai a fost mult mai interactivă decât ceea ce veți vedea”, a spus una dintre fondatoare, Caitlin Collins. „Nu am știut dacă și când vom putea deschide în 2020 și, de atunci, am avut o mulțime de execuții digitale, cum ar fi„ Generațiile de frumusețe ”, a spus ea, referindu-se la campania sa de socializare legat de expoziție.

La ceremonia de tăiere a panglicii de marți, măștile erau obligatorii, iar temperaturile erau luate cu un termometru fără contact la ușă. Biletele sunt disponibile pentru anumite intervale de timp online, iar muzeul funcționează doar la fiecare două ore pentru a curăța între vizite și pentru a permite aerului să recirculeze prin spațiu. „Siguranța personalului și a vizitatorilor este prioritatea maximă”, a spus Collins.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.