Medicamentul care urmează să fie pus în vânzare se numește Palforzia și este menit să minimizeze apariția și severitatea reacțiilor alergice la alune.
Deși copiii care au o astfel de sensibilitate sunt sfătuiți să evite în continuare arahidele, în cazul în care sunt expuși la ele, reacțiile vor fi mult mai blânde, a explicat dr. Peter Marks, din partea FDA, potrivit CNN.
Medicamentul constă într-o formă de pudră obținută din arahide și se prezintă sub forma unor capsule care se deschid. Pudra este amestecată cu o cantitate mică dintr-un aliment semisolid, precum iaurtul. Medicamentul este administrat strict sub supravegherea unui cadru medical, astfel încât să se poată monitoriza reacțiile. Dacă un pacient tolerează prima doză a unui nivel crescut, pacientul îl poate continua zilnic acasă.
Peste 2,5% dintre copiii din SUA, procentul fiind similar și în restul lumii, sunt alergici la alune. În SUA și nu numai, e una dintre cele mai des întâlnite alergii. Principalele simptome ale alergiei la alune sunt crampe, indigestie, urticarie, umflare și chiar leșin sau amețeli.
Noul tratament funcționează, în esență, prin expunerea copiilor la dozele controlate de proteine de arahide până când au ajuns la un nivel de întreținere
Din păcate, deocamdată, costul medicamentului nu e unul tocmai la îndemână: tratamentul cu acest medicament se ridică la 890 de dolari pe lună.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.