Unitățile de cazare temporare de lux au doar cinci apartamente, fiecare oferind aproximativ 50 de metri pătrați. Toate camerele au un balcon privat drapat cu masă și scaune cu tematică Clicquot. Când ajungeți la pop-up după ce ați fost transportat cu o mașină Tesla, veți primi un pachet de bun venit cu o geantă cu articole de bază Veuve Clicquot gata de plajă: o geantă de plajă și un prosop pe care să îl duceți la Sunshine Beach din apropiere, precum și un caiet solar în care să vă scrieți experiențele.
În afara camerei puteți socializa în lounge-ul cu tematică Clicquot la un joc de biliard.
Oaspeții pot beneficia, de asemenea, de o sală de sport completă, de lecții gratuite de yoga și surf cu plăci de surf Veuve Clicquot. De asemenea, puteți viziona un film în sala de proiecție privată sau puteți rezerva un tratament la centrul spa.
„Hotel Clicquot Noosa este locul suprem pentru a trăi viața Veuve Clicquot. Din momentul în care treci pragul Hotelului Clicquot, intri într-o lume a luxului”, a scris Nicola Ho, director Veuve Clicquot, potrivit Robb Report. „De la un simplu pahar de Clicquot în timp ce admirați priveliștile panoramice ale oceanului, până la surfing la răsăritul soarelui pe plăcile de surf Clicquot și o călătorie cu barca cu motor de epocă, viața nu este niciodată obișnuită la Hotel Clicquot. Este o experiență „solar” plină de soare, lux și, desigur, șampanie excepțională.”
Hotelul pop-up va fi deschis doar pentru o perioadă scurtă de timp, de la 3 la 13 noiembrie. Cu toate acestea, există speranțe că strălucitul hotel Champagne va aface un turneu internațional.
Tarifele încep de la 7.000 dolari australieni (aproximativ 4.661 dolari americani) pentru un pachet de două nopți pentru două persoane. Oaspeții pot plăti, de asemenea, o sumă suplimentară de 1.000 de dolari americani pentru a adăuga un tur cu barca cu motor de epocă și un picnic privat.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.