După trei ani de construcție, hotelul de lux și-a deschis în sfârșit ușile oaspeților avizi după lux. Hotelul de pe faleză este situat la 90 de metri deasupra nivelului mării și are propria sa plajă privată, debarcader, piscină pe malul mării, club de plajă exclusivist și trei restaurante.
Borgo Santandrea își primește oaspeții în 29 de camere și 16 apartamente - fiecare cu vedere panoramică la mare și la vechiul cătun de pescari Conca Dei Marini. Din punct de vedere al decorului, unitatea de cazare este formată din dale geometrice pictate manual, mobilier antic și piese lucrate manual de către meșteri locali Amalfitano.
Fiecare cameră și apartament are, de asemenea, ferestre din podea până în tavan și băi cu articole de toaletă Acqua di Parma. Hotelul are, de asemenea, un lift pe faleză, care îi ajută pe oaspeți să ajungă la plaja privată a hotelului.
Și asta nu este tot! Borgo Santandrea se mândrește cu trei restaurante, La Libreria, Alici și The Beach Club, sub îndrumarea bucătarului-șef Crescenzo Scotti, cu stea Michelin. Vizitatorii pot savura și băuturi răcoritoare la două baruri din interior.
Întreaga construcție este proiectată de arhitectul italian Bonaventura Gambardella în colaborare cu o echipă de designeri, inclusiv designerul de interior Nikita Bettoni și designerul de bucătărie Andrea Viacava. Rezultatul este un amestec eclectic de design italian, stil clasic mediteranean și vibrații originale de la mijlocul secolului.
În prezent, tarifele la Borgo Santandrea încep de la 1048 de dolari pe noapte, cu mic dejun inclus.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.