Orbital Assembly Corporation a anunțat planurile de a începe construcția a ceea ce s-ar putea dovedi a fi primul hotel spațial în 2026, relatează The Washington Post. Stația Voyager, așa cum se numește, nu va fi doar un loc de cazare; va include, de asemenea, restaurante, un cinematograf și un centru spa.
Hotelul va arăta aproape ca o roată care plutește pe orbită, cu un inel exterior conectat la butucul central al structurii prin lifturi. Deși numărul camerelor încă nu a fost confirmat, ziarul american relatează că hotelul va avea spațiu pentru până la 280 de oaspeți, cărora li se va solicita o pregătire spațială, și 112 membri ai echipajului.
Compania intenționează să construiască hotelul cu toate facilitățile la care v-ați aștepta la o proprietate de lux, inclusiv restaurante, opțiuni de divertisment, sală de sport, spa și magazine. Veți putea chiar să faceți o plimbare spațială în timp ce sunteți cazați. Este practic o stațiune de lux care se întâmplă să orbiteze în jurul Terrei.
Tarifele camerelor nu au fost încă dezvăluite, dar călătoriile în spațiu nu sunt ieftine. O călătorie de trei zile și jumătate la hotel este de așteptat să coste enorm, circa 5 milioane de dolari. Desigur, după cum subliniază sursa amintită mai sus, este încă mult mai ieftin decât cei 55 de milioane de dolari pe care un pământean îi plătește pentru a călători la Stația Spațială Internațională.
Construcția hotelului va începe în următorii ani, iar proiectul ar trebui să fie finalizat la sfârșitul deceniului. Cu toate acestea, dezvoltatorii vă permis să vă faceți rezervări de pe acum.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.