Designerul însuși investește în criptomonede și crede în viitorul monedelor digitale. Autoproclamatul „crypto king” vizează anul acesta o cifră de afaceri de 100 de milioane de euro, doar online.
Potrivit unui comunicat de presă, Philipp Plein acceptă monedele digitale pentru cumpărături în numeroasele magazine ale grupului din întreaga lume și, cel mai important, pe platforma de comerț electronic a mărcii, www.plein.com. În urma acestui anunț, grupul de modă german se așteaptă să vadă cel mai puternic impact pozitiv pe canalul de comerț electronic.
Consecvent cu angajamentul său de lungă durată față de lumea digitală, grupul Philipp Plein este prima casă de modă care abordează domeniul monedelor digitale.
„Nu este ceva nou pentru Philipp Plein să fie printre cele mai progresiste și mai revoluționare mărci de modă. Cred că monedele virtuale reprezintă viitorul, iar eu și echipa mea am făcut o investiție majoră în timp și resurse, efectuând toate modificările de sistem necesare pentru a adopta acest nou tip de monedă. Sunt foarte încântat să pot oferi clienților noștri acest instrument de plată suplimentar și flexibilitatea asociată acestuia”, a declarat designerul.
Pentru plăți de peste 10.000 de euro, compania solicită informații despre sursa documentației Bitcoin, informații KYC (verificarea partenerilor din mediul de afaceri) și o descriere a fundalului și scopul plății.
Dar marca de modă germană nu este singura companie interesată de criptomonede ca mijloc de plată pentru bunurile sau serviciile lor. După ce Tesla a întrerupt inițial metoda de plată cu Bitcoin, deoarece preocupările de mediu erau prea mari din cauza consumului enorm de energie, Elon Musk a anunțat că Tesla va accepta în continuare criptomonede.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.