Majoritatea oamenilor vor fi expuși la boală încă din copilărie, se arată într-un studiu publicat în revista Science. Studiul de modelare se bazează pe cercetarea celor patru coronavirusuri de răceală obișnuite și SARS-CoV-1.
Analiza datelor imunologice și epidemiologice pentru acești viruși i-a ajutat pe cercetători să dezvolte un model care să prezică traiectoria SARS-CoV-2 pe măsură ce devine endemic, atunci când virusul circulă în populația generală.
Cercetătorii au remarcat faptul că patru coronavirusuri obișnuite care cauzează răceală circulă la om de mult timp și aproape toată lumea este infectată la o vârstă fragedă.
Infecția naturală din copilărie oferă imunitate care protejează oamenii mai târziu împotriva bolilor severe, dar nu previne reinfecția periodică, a spus Jennie Lavine, de la Universitatea Emory din SUA, primul autor al studiului.
Cercetările sugerează că COVID-19 poate deveni o boală în copilăria timpurie, unde prima infecție apare între 3 și 5 ani, iar boala în sine ar fi ușoară.
Persoanele mai în vârstă s-ar putea infecta, dar infecțiile lor din copilărie ar oferi protecție imună împotriva bolilor severe, potrivit cercetătorilor.
Cât de repede vine această schimbare depinde de cât de repede se răspândește virusul și ce răspuns imun provoacă vaccinurile împotriva SARS-CoV-2, susțin cercetătorii.
Modelul sugerează că, dacă vaccinurile induc o protecție de scurtă durată împotriva reinfectării, dar reduc gravitatea bolii, așa cum este cazul altor coronavirusuri endemice, SARS-CoV-2 poate deveni endemic mai rapid.
„Acest model presupune că imunitatea la SARS-CoV-2 funcționează similar cu cea pentru alte coronavirusuri umane. Nu știm cu adevărat cum ar fi dacă cineva ar primi unul dintre celelalte coronavirusuri pentru prima dată ca adult, mai degrabă decât ca un copil”, a spus Lavine.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.