La patru ani după ce Victoria's Secret și-a anulat spectacolul anual pe podium în încercarea de a „evolua”, marca de lenjerie intimă aduce înapoi o versiune a spectacolului plin de vedete la sfârșitul acestui an.
Spectacolele de mare profil, cunoscute pentru că defilează cu supermodele cu aripi elaborate și îmbrăcate sumar, au atras, de asemenea, critici pentru glorificarea standardelor corporale nerealiste și diversitatea lor rară. Și experții din industrie avertizează că „Îngerii” din trecut nu vor mai zbura.
Fostul părinte al Victoria Secret, L Brands (s-au despărțit în 2021) a anulat spectacolul în noiembrie 2019, deoarece imaginea mărcii era în cădere liberă. Evenimentul televizat care a atras 12 milioane de telespectatori în 2001 a scăzut la 3,3 milioane în 2018, pe măsură ce interesul consumatorilor a scăzut în viziunea sa îngustă și exagerată asupra sexualității feminine.
Les Wexner, directorul executiv al L Brand, a fost, de asemenea, analizat pentru legătura sa cu Jeffrey Epstein, finanțatorul miliardar care a gestionat banii lui Wexner înainte de a fi condamnat la închisoare sub acuzația federală de trafic sexual. O investigație a New York Times a constatat că Epstein și-a folosit legătura cu Victoria's Secret pentru a se prezenta ca un recrutor model, invitând tinere în camera lui de hotel pentru audiții și agresându-le. Epstein a fost găsit mort în celula sa de închisoare în iulie 2019 dintr-o aparentă sinucidere. Wexner a spus că nu cunoștea presupusele crime ale lui Epstein și a rupt legăturile cu el de îndată ce a aflat despre ele.
Anunțul pentru prezentarea de modă vine în timp ce Victoria's Secret se confruntă cu o scădere constantă a veniturilor și „performanță slabă atât în magazine, cât și online”, a declarat Neil Saunders, directorul general al companiei de analiză GlobalData, într-un comunicat. Saunders a spus că vânzările din al patrulea trimestru au scăzut cu 7,1 la sută de la an la an.
Brandul se confruntă, de asemenea, cu o concurență mai puternică din partea mărcilor de sport, în timp ce companiile de lenjerie și articole de lenjerie intimă, precum Savage X Fenty, Aerie și Parade de la Rihanna, și-au diminuat baza de clienți.
Dana Săvuică a ajuns pe mâna medicului estetician, după ce și-a dorit să își facă o modificare în zona bustului.
Lidia Buble e aspru criticată constant de cei care nu o suportă pentru felul în care arată.
În 2014, Jacob & Co. a surprins lumea haute horlogerie prin introducerea primului ceas Astronomia. În ultimii 9 ani, marca americană de ceasuri și bijuterii de tip boutique a depășit în mod constant granițele ingineriei ceasornice pentru a crea noi iterații uluitoare ale ceasului extrem de complicat.
Diva eternă Jennifer Lopez s-a asociat cu Revolve pentru a lansa o colecție de pantofi care, în sfârșit, îi va pune pe oameni să se concentreze pe altceva decât pe aspectul ei frumos care nu îmbătrânește.
Hackerii au atacat Ferrari! Ameninţă că fură datele personale ale clienţilor VIP dacă nu primesc o sumă importantă.
Mihaela Geoană împlinit 60 de ani pe 26 februarie, dar a organizat petrecerea abia în week-end.
Carmen Iohannis a purtat la vizita oficială din Emiratele Arabe Unite o geantă Channel la care multe dintre doamne și domnișoare pot doar să viseze.
Bruce Willis a împlinit 68 de ani pe 19 martie și a sărbătorit alături de fosta soție, Demi Moore, actuala soție, Emma Heming, și copiii săi. Din păcate, starea sa se degradează.
Cristina Bălan este mama a trei copii, o fetiță născută la finalul anului trecuți și doi băieți diagnosticați cu sindromul Down.
Prințesa Diana a testat adesea limitele familiei regale. De o astfel de întâmplare își amintește acum Sarah Ferguson, care a jucat un rol esențial în această poveste.
Gisele Bündchen se întâlnește în secret cu miliardarul Jeffrey Soffer, un prieten foarte bun al fostului ei soț Tom Brady, potrivit presei americane.
Ferrari a dezvăluit în sfârșit o variantă decapotabilă a frumoasei mașini Roma cu un acoperiș retractabil, care înlocuiește Portofino M în gama producătorului auto italian.
Brandul de lenjerie s-a orientat spre includerea mărimii, dar experții avertizează că prezentarea de modă nu se poate întoarce la vechile moduri.
Lume nouă. Desigual nou. Cu acest nou slogan, tonul este dat.
Când invitația pentru spectacolul Valentino sugerează că tema este „black tie”, ne imaginăm – având în vedere istoricul lui Pierpaolo Piccioli de rochii iubite de celebrități și apropierea de cel mai mare covor roșu al sezonului de premii – că colecția s-ar putea învârti în jurul hainelor de seară.
Virginie Viard a oferit Parisului un buchet de camelie, revăzând emblema casei Chanel în toate formele ei pentru spectacolul toamnă-iarnă 2023-2024.
Luni, în galeriile Muzeului d'Orsay, Nicolas Ghesquière, directorul artistic al colecţiilor pentru femei ale etichetei, şi-a prezentat viziunea despre alura franceză.
Brandul de modă fondat de Sébastien Meyer și Arnaud Vaillant a trimis pe podium cinci roboți Boston Dynamics în cadrul spectacolului de modă de la Paris Fashion Week. Pe 30 septembrie, marca se remarcase deja printr-o performanță fără precedent: o rochie pulverizată pe piele.