Măsura face parte dintr-un nou program, creat ca răspuns la creşterea numărului de infracţiuni care au legătură cu ceasurile de lux.
Audemars Piguet, o marcă elveţiană ale cărei ceasuri au un preţ mediu de aproximativ 50.000 de franci (55.000 de dolari), va garanta că va înlocui, returna banii sau repara orice ceas furat sau deteriorat cumpărat în 2022 sau 2023 timp de doi ani, a declarat luni directorul general Francois-Henry Bennahmias.
"Ne-am ascultat clienţii şi trebuie să ne uităm de asemenea la ce se întâmplă în lume în acest moment. Avem oraşe importante în Europa şi SUA care nu mai sunt atât de sigure", a spus Bennahmias.
Furturile de ceasuri, multe violente, sunt o îngrijorare din ce în ce mai mare în industria orologeriei, punând în pericol vânzările dacă oamenii se tem să poarte ceasuri de lux. Iniţiativa celor de la Audemars Piguet este o premieră, fiind prima dată când o marcă de ceasuri de lux oferă o garanţie şi un serviciu de a înlocui sau returna costul unui ceas dacă acesta este furat. "Este o iniţiativă importantă, pentru că nimeni nu a mai făcut aşa ceva", a apreciat Bennahmias.
Acesta a precizat că orice client Audemars Piguet care a cumpărat un ceas în 2022 sau în acest an va fi eligibil pentru a se înscrie în noul program. Clientul va trebui să dovedească faptul că a cumpărat şi deţine în continuare ceasul, furnizând o fotografie a acestuia şi un număr de serie. Ceasurile care au fost revândute nu vor fi eligibile pentru a fi incluse în acest program.
Pe piaţa secundată, ceasurile Audemars Piguet, în special modelul Royal Oak, se vând în general la preţuri mai mari decât cele de retail. De exemplu, un ceas Royal Oak 15500 se vinde cu aproximativ 24.880 de franci în magazin, dar pe piaţa secundată preţurile pot ajunge până la 50.770 de franci, potrivit WatchCharts, un agregator de ceasuri second hand, relatează Agerpres.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.