Prada „intră” la apă. Cea mai așteptată competiție din domeniul navigației

Cupa Americii, cel mai vechi trofeu din istoria sportului și cel mai prestigios din lumea navigației, va avea loc în Noua Zeelandă în perioada 6 - 15 martie, marcând a șasea provocare pentru directorul executiv al Prada, Patrizio Bertelli, și barca sa de vele Luna Rossa.

Prima serie de regate, America's Cup World Series, a fost programată inițial să aibă loc în Cagliari, Sardinia, în aprilie anul trecut, dar a fost amânată din cazua restricțiilor impuse de pandemia de coronavirus. Prin urmare, a fost ținută la Auckland, în decembrie. Acesta a fost primul eveniment care a prezentat noile iahturi AC75 împreună pe același hipodrom.

Echipa gazdă Emirates New Zealand a câștigat în fața American Magic și Luna Rossa, iar cursa de Crăciun a fost anulată din cauza lipsei de vânt. Acest teren de testare a fost foarte așteptat și a fost prima ocazie pentru toate cele patru echipe de a se întâlni împreună pe apă.

„Ultimii trei ani au fost cu adevărat provocatori”, a spus Max Sirena, șeful echipei Luna Rossa Prada Pirelli. „Am lucrat practic pe întuneric, fără repere. Aceasta a fost o mare oportunitate, înainte de începerea regatelor oficiale ale Cupei Prada, în ianuarie. Zilele de antrenament „ne-au permis să ne apropiem în cele din urmă de celelalte echipe, deși așteptăm cu nerăbdare cursa reală”, a adăugat Sirena.

Cursele pentru determinarea câștigătorului Cupei Prada vor avea loc la Auckland în perioada 15 și 24 ianuarie între Luna Rossa, American Magic și Ineos Marea Britanie. Câștigătorul acestui round robin va trece la finala programată în perioada 13 - 22 februarie. două echipe vor concura în perioada 22 ianuarie - 2 februarie, iar câștigătorul va avea acces și în finală. Câștigătorul Cupei Prada va fi rivalul oficial al Emirates Team New Zealand, în perioada 6-15 martie.

În octombrie 2019, Bertelli și soția sa Miuccia Prada au botezat noua Luna Rossa, după doi ani de muncă.

Dezvoltarea modelului AC75 al lui Luna Rossa, construit de Persico Marine, a angajat peste 90 de persoane, dintre care 37 au fost designeri, pentru un total de 78.000 de ore de lucru. Pentru a crea carena, au folosit 7.000 de metri pătrați de fibră de carbon și 400 de metri pătrați de aluminiu într-o structură de tip fagure. Brațele din folie de carbon, fiecare cântărind 500 de kilograme, sunt proiectate pentru a suporta o greutate maximă de 27 de tone.

O aripă moale este o altă inovație a AC75, cu două vele principale paralele.

La vremea respectivă, Sirena a spus că barca navighează aproape întotdeauna într-o manieră defavorabilă, carena aproape că nu atinge niciodată apa.

Echipa Luna Rossa a fost înființată în 1997 de Bertelli, directorul executiv al Prada, cu numele original de „Prada Challenge for the America's Cup 2000”. Echipa a câștigat Cupa Louis Vuitton în 2000, cu un record de 38 de victorii în 49 de curse. A concurat și în 2003 și în 2007, când a ajuns în finala Cupei Louis Vuitton.

În noiembrie, Prada și Pirelli , principalii sponsori ai echipei, au creat o colecție disponibilă la magazinul oficial al Cupei Americii.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Primul restaurant Louis Vuitton din S.U.A. a fost deschis în New York

Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.

Cum a pierdut Rocsana Marcu 2,5 milioane de euro din cauza lui Neymar

Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.

Colierul cu diamante al reginei Maria Antoaneta, adjudecat pentru o sumă mai mare decât cea estimată

Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).

Adelina Pestrițu a făcut turul vilei ultra luxoase în care stă cazată pe perioada vacanței din Arabia Saudită

Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.

Destinația ultra luxoasă și exclusivistă în care Adelina Pestrițu și-a dus soțul de ziua lui

Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.

Andreea Bostănică a recunoscut de unde are are banii și cadourile scumpe

Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.

Tiffany & Co. x Fondation César Homeware lansează o colecție de articole pentru casă

Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

Bottega Veneta dezvăluie prima colecție de bijuterii de lux

Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.

Piața luxului e în declin. Veniturile reduse la toate mărcile

Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

Ariana Grande, vedeta noii campanii de sărbători a Swarovski

Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

hourglass_full 20 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Cum arată Sindalah, noua staţiune de lux inaugurată de Arabia Saudită la Marea Roșie

Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Ralph Lauren lansează prima colecție de bijuterii pentru bărbați

Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.

hourglass_full 28 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton lansează o colecție de bijuterii inspirată de imprimeul Damier

Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Dolce & Gabbana aduce flerul sicilian la Shanghai cu primul DG Caffè din lume

Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Nespresso și Jean Imbert dezvăluie cea mai dorită colaborare festivă

Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL