Potrivit Miucciei Prada, „crește o nouă energie, o nouă dorință”. Acest sentiment de optimism s-a tradus în frumoasa și sofisticata colecție pe care Prada dezvăluit-o cu un videoclip. show-ul de modă a fost filmat în același loc unde a fost înregistrat și spectacolul pentru bărbați, prezentarea intensificând atmosfera vibrantă.
Modelele au defilat într-o cameră întunecată, cu lumini intermitente stroboscopice care imitau un club.

„Există o dorință de mișcare și energie, nu este vorba doar de dans, ci de întreaga idee de mișcare”, a spus Simons, care a subliniat că toată colecția urmărește să transmită un sentiment de ușurință și confort.
Colecția de toamnă pentru femei s-a axat pe conceptul de reinventare. „În această colecție ne jucăm cu ideea clasicului - o subvertizăm, o transmutăm”, a spus Muccia Prada. „Prin clasic, vreau să spun că există ceva intrinsec necesar sau inteligent, ceva semnificativ. Din acest motiv îmi place cuvântul „clasic”. Înseamnă de fapt ceva care este relevant pentru oameni, relevant pentru viață. Adesea, este foarte simplu - prin materiale noi, o altă tăietură sau context, ceva evident, etern, normal - cu un gest simplu, se poate transforma. Asta îmi place cu adevărat, la modă.”

Reflectând cuvintele designerului, colecția a fost plină de capse revizuite, inclusiv costume cu fuste, precum și o mulțime de rochii, care repetă siluetele anilor '20, care au fost îmbogățite cu inserții din jacquard tricotat într-o varietate de motive multicolore. O parka sport din nailon a fost modernizată cu o căptușeală vibrantă din blană artificială.

„Transmutație, transfigurare. Ideea fundamentală, integrală a schimbării - care ne intrigă. Transmutația este cuvântul la care ne întoarcem”, a spus, la rândul său, Simons. „Există mult mai multe contraste în această colecție - retro și futurist, înfrumusețat și minimal, sport și eleganță - pentru că le combinăm, le hibridizăm, creăm ceva care pare nou.”

În acest univers de clasici transfigurați, rochiile de seară au fost înlocuite în principal cu salopete extrem de practice, dar elegante, îmbogățite cu inserții jacquard și, ca într-o capsulă de timp retro-futuristă, modelele au purtat costume tricotată cu grafică Art Nouveau.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză