„Cu toții trebuie să ne întoarcem la contactul uman”, cu acest motto a fost colecția pentru bărbaţi Prada din toamna/iarna 2021 prezentată duminică în Milano și care propune pentru toate ocaziile „long john”, lenjeria completă pentru bărbați din trecut.
Colecția creată de Miuccia Prada și codirectorul creativ Raf Simons recuperează nevoia de îmbrăcăminte în contact total cu corpul și pentru aceasta alege pentru toate propunerile sale intimul complet pe care bărbații îl purtau în trecut sub costume, dar în vedere, cu mânecile suflecate sau la fel de utilizate ca îmbrăcăminte confortabilă.

Nu este momentul pentru o exuberanță extremă. Este timpul pentru intimitate, potrivit directorilor creativi Prada, Miuccia Prada și Raf Simons. Având în vedere acest lucru, cei doi au ales John Longs ca îmbrăcăminte definitorie pentru colecţia lor de toamnă fermecătoare și interesantă.

Așa cum a explicat Prada în timpul unei conferințe de presă după spectacolul digital, John Long are conotații diferite. „Poate arăta romantic, sexy, jucăuș sau copilăresc”, a spus designerul. Prada și Simons au pus aceste lenjerie de corp încălzitoare sub fiecare ținută din colecție, inclusiv blazere cu dungi purtate cu mânecile înfășurate peste cot.
Duo-ul a interpretat lenjeria intimă pentru a crea o gamă largă de alte modele, de la salopete la gulerele de tip guler și la tricouri. Toate tricotate, au venit în diferite texturi și o varietate de motive jacquard, pe care Simons le-a folosit anterior în colecțiile sale pentru bărbaţi.
Tactilitatea și culoarea au fost două dintre elementele principale ale gamei, îmbunătățite în continuare de Rem Koolhaas și setul impresionant de camere interconectate de AMO, fiecare tapetat cu materiale diferite, de la blana ecologică pufoasă la marmură strălucitoare și în combinații de culori izbitoare, inclusiv violet și verde jad, precum și roșu și negru. „Am lucrat cu juxtapuneri de culoare pentru a exprima căldura și sensibilitatea, chiar și cu tonuri îndrăznețe”, a spus Simons.

Pentru această a doua colecție co-creată, Prada și Simons au continuat să profite de puterea logo-ului triunghi al mărcii, care a apărut nu numai pe butoanele paltoanelor, ci şi pe fermoarele care decorează hainele și accesoriile, inclusiv mănușile.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză