Portofoliul de produse de îngrijire a pielii Prada Beauty include produse de bază de înfrumusețare, cum ar fi un ser, o cremă hidratantă și un produs de curățare; în timp ce gama de produse de make-up cuprinde o gamă de farduri de ochi în nuanțe de maro, auriu, portocaliu și violet; împreună cu un fond de ten și rujuri mate.
Colecția de produse de machiaj beneficiază de finisaje și texturi „hiper-extreme”, cum ar fi nuanțe mate bogat pigmentate și folii metalice, care promit o aplicare curată și precisă. Toate ambalajele produselor sunt prevăzute cu logo-ul triunghiular semnat de Prada.
Campania de lansare a Prada Beauty a fost o provocare pentru relația pasionaților de frumusețe cu machiajul, întrebând publicul larg pe Instagram: „Este maro noul roșu?”. Brandul a apelat la make-up artistul Lynsey Alexander pentru a se ocupa de inovațiile în materie de ten. „Obiectivul principal este acela de a evidenția, celebra și potența, mai degrabă decât de a masca și acoperi”, a declarat Alexander într-un comunicat de presă.
Prețurile produselor variază de la 35 de dolari SUA la 360 de dolari SUA și pot fi achiziționate de pe site-ul companiei. Prada Beauty nu se va lansa în mod oficial ca marcă de sine stătătoare până în ianuarie 2024.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.
Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.
Kanye West și Bianca Censori se îndreaptă probabil către divorț... TMZ a aflat că cei doi traversează o perioadă dificilă în căsnicia lor de aproape 2 ani.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Andreea Bostănică și-a cumpărat o vilă de lux în Pipera. Tânăra creatoare de conținut s-a mândrit pe rețelele de socializare cu noua sa achiziție.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Nicoleta Nucă are o nouă relație, se iubește cu Bogdan Anton de aproximativ două luni și vor avea un copil, scrie Cancan.ro. Se pare că vedeta nu a mai vrut să piardă timp, având în vedere că planurile cu fostul logodnic nu s-au concretizat, iar relația s-a destrămat.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center