Două povești diferite ale unor poze făcute de oameni diferiți cu personaje diferite și poveștile din spatele lor – ați ghicit, foarte diferite.Prima, cea a femeii care e furioasă și pare isterică, din păcate, nu e o poveste chiar drăguță sau măcar amuzantă într-un fel. Imaginea face parte dintr-o filmare din emisiunea reality – Real Housewives din Beverly Hills (sezonul doi), atunci când una dintre protagonistele show-ului, Taylor Armstrong a avut o confruntarae destul de dură cu colega sa de distribuție, Camille Grammer.
Taylor tocmai îi povestise prietenei sale despre soțul ei abuziv. Apoi, Camille a fost filmată bârfind cu alții despre asta, ceea ce ar fi făcut-o pe Taylor să se enerveze și să se îngrijoreze, pentru c[ că fiind vorba despre un reality show, era evident că toată lumea va afla. La scurt timp după acuzațiile de abuz și după ce Taylor a depus actele pentru divorț, soțul ei s-a sinucis. Cu toate acestea, văzând popularitatea în creștere a memăi din care fără să fi cerut face parte, ea spune că nu e neapărat supărată că imaginea sa a fost folosită. Taylor a postat pe Twitter spunând: „Acesta este trecutul meu iar acum am o căsnicie cu adevărat sănătoasă, fericită. Lucrez pentru adăposturile pentru femei care au suferit din cauza violenței domestice și sprijin victimele.”
Pisica din memă se numește Smudge. Smudge a devenit foarte cunoscut atunci când poza în care se așeza la masă, a rămas nedumerit de oferta vegetariană din farfurie. O poză cu titlul: „nu-i plac legumele” a fost postată pe Tumblr de către stăpâna sa. Un an mai târziu, stăpâna lui Smudge i-a făcut o pagină specială de Instagram, iar @smudge_lord are acum 1,1 milioane de urmăritori. Contul este reprezentat în principal de imagini cu Smudge și mâncarea lui.
Prima utilizare cunoscută a celor două imagini împreună a fost un tweet postat de utilizatorul cu numele @MISSINGEGIRL care a postat cele două imagini alăturate. Mema originală are doar 77 de retweet-uri și 274 de aprecieri. (sursa Tabu.ro)
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.