Geanta era realizată din sticlă suflată! Nouă interpretare a genții clasice Swipe a fost realizată de Breanna Box și Peter Dupont, care dețin un studio de producție de sticlă, numit Heven, potrivit Vogue.
Acești doi designeri sunt cei care au conceput gențile din sticlă suflată prezentate în cadrul prezentării de modă Coperni toamnă-iarnă 2022-2023. „ Arnaud și Sébastien [respectiv fondatorul și directorul artistic al mărcii] ne urmăreau munca de puțin timp”, explică cuplul. „Ne-au trimis un mesaj pe Instagram care s-a transformat într-un apel Zoom și așa s-a născut colaborarea noastră.”
Breanna și Peter au pornit această afacere cu sticlă suflată la începutul pandemiei. Pentru a ajuta la proiectarea genților pentru spectacol, ei l-au angajat pe unul dintre cei mai de încredere prieteni ai lor: maestrul suflant Josh Raiffe, originar din Copenhaga și a luat lecții de suflat de sticlă în timp ce era la facultate.
Aceste genți uluitoare au văzut lumina zilei în abia o lună. „Ne-am petrecut o zi desenând și făcând brainstorming. După două zile de lucru în studio, prototipurile au fost perfecte”, spune Breanna Box. Coarnele au fost ideea ei și a avut-o cu mult înainte să se vorbească despre o colaborare cu tânăra etichetă apreciată de vedete precum Dua Lipa. „Am proiectat o carafă cu coarne pentru un prieten și m-am gândit că există ceva minunat, designul a fost atât de frumos!” continuă tânăra.
După cum vă puteți imagina, lucrul cu sticla este o artă delicată: mâna nu trebuie să tremure, iar temperatura în cuptor poate ajunge la 1650°C. Dar cei doi designeri spun că sunt mândri de piesele imperfecte. „Nu aruncăm niciodată nimic, mergem cu fluxul. Așa se nasc cele mai interesante piese”, explică Peter Dupont.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania