Post Malone și-a aruncat oficial pălăria în ringul internațional de modă, alături de cămăși din denim cu capse în față, jachete de piele cu franjuri, catarame de curea de mărimea unui roller-coaster - și un cal, care i-a adus look-ul final pe podium.
Luni seară, la Paris, rapperul și cântărețul american și-a dezvăluit colecția Austin Post la conacul pe care Karl Lagerfeld l-a numit cândva acasă, pictând sigla AP pe peretele curții, ciocnind sticle de Bud Light cu prietenii în grădină după aceea și pozând pentru fotografii alături de mulțimi de fani.
„E ceva ce am vrut dintotdeauna să fac. Și m-am gândit, de ce naiba nu chiar acum?”, a răspuns Malone când a fost întrebat de ce a decis să intre în industria modei. „Cred că produsul pe care eu și echipa l-am creat este cu adevărat special și îmi vorbește și sunt super entuziasmat.”
Vorbind în fața unui mic grup de reporteri, muzicianul a spus că colecția sa din primul sezon reprezintă „ceea ce aș purta acum”.
„Am 30 de ani, omule”, a spus el entuziasmat. „Și e chiar foarte greu. Deci, știi, am lucrat în domeniul denimului, iar denimul este fabricat în Statele Unite.”
Malone se află în prezent în Europa în cadrul turneului său „Big Ass World Tour”.
Muzicianul a recunoscut că abordarea sa asupra stilului western – recent reînviată de Pharrell Williams cu colecția sa masculină de toamnă 2024 pentru Louis Vuitton și de Beyoncé cu albumul și turneul ei „Cowboy Carter” – este una elevată, axată pe ornamente precum franjuri și concho-uri cu medalioane.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.