Deși se pare că nimic nu a fost finalizat încă, se pare că producătorul francez de hipermașini va fi în curând sub controlul Porsche, potrivit Car and Driver. Este posibil ca cele două mărci premium să se alăture pentru un viitor EV Rimac. Începând cu luna septembrie a anului trecut, au apărut zvonuri în cercurile auto conform cărora compania-mamă a lui Bugatti, Volkswagen Group, se gândea să o vândă către Rimac în schimbul unei acțiuni crescute unui producător croat de vehicule electrice. Acest lucru aproape că nu se va întâmpla acum, dar asta nu înseamnă că visul unui EV proiectat de Bugatti este abandonat.
Se pare că Bugatti va deveni o filială a Porsche, din VW Group. Acest lucru înseamnă probabil că marca germană, privită de mulți drept bijuteria companiei-mamă, va contribui la direcționarea mărcii franceze în timp ce se îndreaptă către un viitor în care maiestuosul său motor W-16 cu patru turbocompresii - și emisiile sale - nu sunt la fel de binevenite așa cum au fost odată.
Care ar putea fi acea direcție? Acest lucru este încă neclar, dar se pare că ar putea implica o asociere între Porsche, Bugatti și Rimac. Deși vânzarea propusă de anul trecut s-ar putea să nu se fi realizat, pare destul de clar că părțile sunt încă în contact. Luna trecută, Porsche a cheltuit 83 de milioane de dolari, majorându-și pachetul de acțiuni în Rimac de la 15,5 la 24%. Este posibil ca trio-ul de mărci să se alăture pentru un vehicul nou? Nu sună atât de nebunesc când te gândești la asta.
„Nu este încă finalizat”, a declarat Herbert Diess, CEO al VW Group, în cadrul evenimentului de presă Power Day al companiei, la începutul săptămânii trecute. „Ceea ce vrem să facem este responsabilitatea de tranziție a Bugatti către Porsche, iar Porsche, probabil, va înființa o societate mixtă cu Rimac, cu o cotă minoritară din Porsche.”
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.