Fără decor, niciun invitat distins în primul rând, cu atât mai puțină celebritate pe podium. Duminică, 5 martie, spectacolul Balenciaga toamnă-iarnă 2023-2024 a fost plasat sub semnul sobrietății. Și pe bună dreptate, acesta este primul eveniment al brandului condus de designerul Demna de la controversa din decembrie anul trecut. Eticheta grupului Kering a suferit un val de indignare și boicot în urma publicării unor campanii publicitare marcate mai întâi de extrema dreaptă americană înainte de a deveni virale. De atunci, directorul artistic care își obișnuise publicul cu instalații monumentale, precum ultimele sale parade sub viscol sau în noroi, și cu aparițiile muzelor sale precum Kim Kardashian, își afișeaza clar intenția de a se reorienta asupra esențialului: îmbrăcămintea.
Invitația, un model de jachetă autentic trimis cu o zi înainte de spectacol, anunța abordarea esențială. Se confirmă la fața locului printr-o notă de intenție. În cadrul Săptămânii Modei de la Paris din septembrie, cu câteva săptămâni înainte de scandal, Demna anunțase că nu va mai da explicații despre munca sa. Astăzi situația s-a schimbat. Designerul ne poartă în intimitatea memoriei sale pentru a evoca primii pantaloni făcuți pentru el de un croitor: o amintire din copilărie care a devenit, de la furtuna mediatică, un „refugiu pentru dragostea lui pentru modă”.
Și dacă Demna evocă copilul care a fost, (marca Balenciaga a fost remarcată pentru campaniile cu copii), este mai bine să exploreze o modă „care a devenit un fel de distracție”. Mai întâi un mit fondator, apoi o reflecție fundamentală, nota se încheie cu un discurs inovator: „Moda nu mai trebuie privită ca divertisment, ci ca artă de a face haine”.
Pe podium, propunerea vorbește de la sine. Colecția Balenciaga toamna-iarna 2023-2024 este o succesiune de haine cu croi construit, cu ideea transformării corpului ca filigran. Accentele sunt puse pe draperii si pe umerii monumentali, cu o rotunjime distinctă. Registrele, ca întotdeauna cu Demna, se ciocnesc: feminitatea impresionantă a rochiilor mari de seară metalice și cu paiete alternează cu ciudățenia tulburătoare a siluetelor cu cizme tehnice și volume intrigante. ă
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.