Ploaie de vedeta la prima prezentare de modă a lui Pharrell Williams ca director de creație Louis Vuitton

Debutul lui Pharrell Williams ca director de creație al îmbrăcăminte pentru bărbați pentru Louis Vuitton a fost spectaculos, vestind o nouă eră pentru legendara casă de modă franceză.

Artistul și producătorul american, a cărui numire a fost anunțată în februarie, a închis podul Pont Neuf din Paris, marți, unde spectacolul a avut loc la apus, cu o orchestră completă, un cor gospel și peste 70 de look-uri îmbrăcate de câteva fețe cunoscute, printre care designerul Stefano Pilati și Pusha T și No Malice din duo-ul hip-hop Clipse.

Fețele celebre nu s-au oprit aici – prietenii celebri ai lui Williams l-au încurajat din primul rând. Printre aceștia s-au numărat Rihanna, cel mai recent model de campanie al mărcii și A$AP Rocky care s-a furișat târziu, Jay-Z care a cântat la afterparty, Beyoncé, Kim Kardashian, Jared Leto, Lenny Kravitz care a venit cu Naomi Campbell și ambasadorul mărcii, Zendaya, cu fostul stilistul Law Roach lângă ea.

Când Williams a fost numit succesorul regretatului Virgil Abloh, s-au aprins unele dezbateri asupra validității numirii sale și a traiectoriei neobișnuite.

Dar, deși nu este un designer de modă format oficial, câștigătorul a 13 premii Grammy a modelat cultura - de la muzică și modă, de peste două decenii. Aceasta nu este prima șansă a lui Williams la design: în 2003, a colaborat cu Marc Jacobs (pe atunci la conducerea Louis Vuitton) și designerul japonez Nigo la ochelari de soare care au devenit unul dintre cei mai vânduți ai mărcii. Au urmat și alte colaborări: Moncler, Moynat și parteneriate de lungă durată cu Adidas și Chanel, inclusiv o colecție capsulă pe care a creat-o împreună cu regretatul director de creație al Chanel, Karl Lagerfeld.

La fel ca Virgil Abloh, Pharell redefinește spiritul și înțelege cum să promoveze o idee către mase. În calitate de director de creație, viziunea sa pentru Louis Vuitton va merge dincolo de crearea de colecții, dar și de a produce prezentări de modă, campanii și alt conținut pentru a menține casa de modă proaspătă și animată.

Designul tablei de șah, care datează din 1889, a fost reimaginat prin prisma lui Williams. O iterație pixelată, numită „Damoflage”, a apărut pe paltoane care măturau podeaua, costume asortate, o jachetă fără guler, genți și rucsacuri Speedy supradimensionați. O formă mai exagerată a modelului original Damier a fost prezentată și pe jachetele din denim matlasate, trenciuri, jachete moto din piele cu pantaloni evazați și tricouri din piele și cămăși de rugby în nuanțe de galben strălucitor, bleumarin intens și vișiniu. A fost văzută și pe o serie de accesorii, inclusiv beanies, genți și șepci de baseball.

Au fost introduse noi motive în acest sezon, inclusiv modele brodate din lucrările artistului american Henry Taylor, folosite la croitorie, denim și accesorii și un logo care combină monograma clasică „LV” cu cuvântul „lovers”. „LVERS este o stare de spirit: căldură, bunăstare și primire”, se arată în notele emisiunii

Accesoriile au fost egale cu îmbrăcămintea. Modelele au apărut ținând câteva dintre cele mai recunoscute genți ale mărcii — The Speedy, purtată de celebrități, de la Audrey Hepburn la Snoop Dogg — purtate pe piept, atârnând de brațe. Acesta anunță o schimbare de look pentru piesa iconică.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Dua Lipa lansează DUA, brandul ei de produse de îngrijire a pielii

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.

Olivier Rousteing părăsește casa de modă Balmain

Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.

Cel mai înalt zgârie-nori din lume va fi gata în 2028

Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.

Cine sunt cei mai bogați copii din lume?

Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.

Averea celor mai bogați 10 americani a crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Trump a redevenit președinte

Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.

Andreea Tonciu se mută definitiv în Dubai

Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.

Spectacol faraonic la Cairo, la inaugurarea Marelui Muzeu Egiptean

Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.

Loewe lansează o colecție de parfumuri care transformă notele clasice în artă contemporană

Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.

Megan Fox a vorbit despre lupta ei postpartum, la șapte luni după ce a născut a patra oară

Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

Arabia Saudită construiește o arenă suspendată la o înălțime de 350 de metri

Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.

Ferrari intră în lumea cripto şi AI

Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.

Grace Wales Bonner este numită director de creație pentru Hermès Menswear

Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted FASHION
Dakota Johnson, ambasador de imagine al casei de modă Valentino

Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.

hourglass_full 17 day ago format_list_bulleted FASHION
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii celei mai recente campanii Moncler

Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted FASHION
Maria Grazia Chiuri este numită director de creație al casei de modă Fendi

Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted FASHION
Moncler și JW Anderson creează o colecție capsulă excepțională

Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION
Nicole Kidman devine ambasador de imagine al casei de modă Chanel

Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION