O lume îndrăzneață tocmai a devenit mai îndrăzneață prin reuniunea companiei din spatele faimosului brand Playboy care a ridicat eticheta de lenjerie intimă Honey Birdette din Australia pentru suma de 333 milioane de dolari.
Deci, pe de o parte, avem Victoria's Secret care își abandonează „îngerii” pentru o schimbare și a-și reduce marketingul rațional, promovând pozitivitatea și incluzivitatea corpului. Și, pe de altă parte, PLBY Group, compania din spatele imperiului Playboy al regretatului Hugh Hefner, nu arată niciun interes să meargă pe acel drum.
Această mișcare de afaceri îi ajută să dezvolte afacerea cu îmbrăcăminte marca Playboy și „wellness sexual”, care include jucării sexuale și lenjerie intimă. Directorul executiv al PLBY, Ben Kohn, a declarat că compania „va profita de designul de produse, aprovizionare și capacități directe ale consumatorilor Honey Birdette pentru a-și dezvolta afacerea”.
CEO Honey Birdette a spus că este foarte mândră că marca ei a fost vândută către Playboy, pe care Hugh Hefner a fondat-o. „Când am fondat Honey Birdette în urmă cu 15 ani, ambiția mea era să construiesc un brand pentru femei, de către femei; un brand care ar servi drept platformă pentru încredere și abilitare sexuală și corporală”, a spus ea într-un comunicat.
Honey Birdette a fost fondată acum 15 ani și avea aproximativ 60 de magazine, în principal în SUA și Marea Britanie. Au primit niște feedback neplăcute din cauza campaniilor de publicitate.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.