Cunoscută inițial pentru revista sa emblematică, care a oprit printul în 2020, la apogeul pandemiei, Playboy și-a propus să devină un brand de stil de viață mai mare, lansând colecții deținute și administrate, inclusiv gama sa recentă de lenjerie intimă.
Noua linie de denim se alătură creșterii continue a mărcii în ceea ce privește produsele de larg consum, cu modele care prezintă emblematicul logo-ul cu iepurașul.

Compusă din 18 piese, colecția pentru femei prezintă blugi skater cu talie joasă, precum și siluete cu picioare largi și pantaloni evazați. În colecția pentru bărbați sunt forme precum blugii skinny, cu picioare drepte și dad. Fiecare stil este evidențiat cu elemente de design, cum ar fi decupaje în formă de iepuraș, precum și modele repetate de logo.

„Am observat o cerere puternică pentru denim cu marca Playboy prin colaborările noastre de licențiere și suntem încântați să lansăm prima linie de denim deținută și operată de Playboy la timp pentru sezonul sărbătorilor. Așteptăm cu nerăbdare extinderea continuă a afacerii noastre deținute și operate și vom folosi aceste noi linii de produse în ecosistemul Playboy”, a explicat Ashley Kechter, președintele Global Consumer Products al Grupului PLBY, într-un comunicat de presă.

Prețurile pieselor din colecție sunt cuprinse între 80 și 110 de dolari perechea.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.
Creatorul de modă irlandez Paul Costelloe, designerul personal al prințesei Diana și o prezență obișnuită a Săptămânii Modei de la Londra timp de patru decenii, a murit la vârsta de 80 de ani, a anunțat familia acestui într-un comunicat dat sâmbătă publicității, potrivit Reuters.