Familia Casiraghi din Monaco mai are un membru infiltrat în lumea modei: Pierre Casiraghi, fratele mai mic al Charlottei Casiraghi, a fost numit ambasador Dior pentru îmbrăcămintea pentru bărbați. Soţia sa, Beatrice Borromeo, este deja imaginea acestei firme de lux, din luna februarie a acestui an. Cuplul a participat la spectacolul de croazieră pentru femei Dior de la Atena în luna iunie.
„Emblemă a eleganţei, Pierre Casiraghi devine ambasador al casei Dior. Omul de afaceri monegasc reprezintă noua faţetă a modei reinventate constant de Kim Jones (designer la Dior Homme), o modernitate atemporală”, notează într-un comunicat reputata casa de modă.
Revista Women's Wear Daily (WWD) a publicat în exclusivitate ştirea, subliniind talentul pentru afaceri al lui Casiraghi, în vârstă de 34 de ani, dar şi imaginea lui de tată a doi copii, precum şi pasiunea sa pentru navigaţie. Pierre este acționarul majoritar al companiei de construcții Engeco, fondată de tatăl său. Este, de asemenea, vicepreședinte al Yacht Clubului din Monaco și în 2016 a fondat Team Malizia, participând la numeroase curse din întreaga lume. În calitate de președinte al cursei de iahturi Sail for a Cause, Casiraghi ajută la strângerea de fonduri pentru ca copiii cu boli grave din țările defavorizate să fie supuși unei intervenții chirurgicale la Monaco.
Pierre Casiraghi este cel mai mic dintre cei trei copii pe care Carolina îi are din mariajul cu cel de-al doilea soţ, afaceristul italian Stefano Casiraghi, decedat în 1990, în urma unui accident de barcă cu motor. Ceilalţi doi copii ai prinţesei Carolina, născuţi din mariajul cu Stefano Casiraghi, sunt Andrea (37 de ani) şi Charlotte (35 de ani) care are la rândul ei legături strânse cu lumea modei, fiind imaginea casei Chanel.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.